Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تهدیدهای آمریکا علیه ایران گزافه گویی است

  • نویسنده موضوع eLOy
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار سیاسی
Konu Başlığı تهدیدهای آمریکا علیه ایران گزافه گویی است
نویسنده موضوع eLOy
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan eLOy

eLOy

مدیر کل انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 21, 2013
ارسالی‌ها
8,744
پسندها
14,855
امتیازها
113
سن
42
محل سکونت
TeHrAn
وب سایت
www.biya2forum.ir
تخصص
نقاشی و خوشنویسی
ماه تولد

اعتبار :




تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۳





امام جمعه شهر آران و بیدگل گفت: عربده کشی وزیر امور خارجه و رئیس جمهور امریکا و تهدید نظامی علیه ایران اسلامی یک گزافه گویی بیشتر نیست زیرا آنان به خوبی می دانند ایران اسلامی مقتدرتر از آن است که بتواند مورد حمله نظامی قرار گیرد.


حجت الاسلام سید محمد موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل اظهار کرد: باید مفاد توافقنامه ژنو به دقت مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد اما فارغ از آن، برخی به طور کامل موافق این توافق نامه بوده و آن را برد برای ایران دانسته اند و برخی دیگر منتقد توافقنامه هستند.

وی با بیان اینکه به رسمیت شناختن حقوق هسته ای ملت ایران یکی از مهم ترین موفقیت های تیم مذاکره کننده بود، افزود:
موافقان توافقنامه، مخالفت اسرائیل با آن و 19 هزار سانتریفیوژ مشغول به کار در کشور را برخی از نشانه های موفقیت این مذاکره می دانند.

خطیب جمعه آران و بیدگل بیان کرد:
منتقدان توافقنامه ژنو مشروط بودن غنی سازی به توافق طرفین، مکان غنی سازی و توجه به قطعنامه شورای امنیت در این مورد را از موارد قابل تامل در این توافقنامه می دانند که ممکن است غرب در مورد آن رفتار متفاوت انجام دهد.

وی تصریح کرد: در این نوع نگرش، اسرائیل به صورت عمده نقش مخالف را به خود گرفته تا در یک سناریو ایران اسلامی را مجبور به پذیرش توافقنامه کند.

حجت الاسلام موسوی گفت:
با توجه به نظرات موافقان و منتقدان این توافقنامه، به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هیئت ایرانی فرزندان ملت و مورد اعتماد بوده و همواره از حقوق ملت خود دفاع می کنند.

وی خاطرنشان کرد: عربده کشی وزیر امور خارجه و رئیس جمهور امریکا و تهدید نظامی علیه ایران اسلامی یک گزافه گویی بیشتر نیست زیرا آنان به خوبی می دانند ایران اسلامی مقتدرتر از آن است که بتواند مورد حمله نظامی قرار گیرد.

امام جمعه آران و بیدگل بیان کرد: غرب و آمریکا به خوبی می دانند ملت مقاوم کشور ما در کنار مسئولان و پشت سر رهبر معظم انقلاب اسلامی در دفاع از حقوق خود و آرمان های نظام، محکم و ثابت قدم ایستاده اند.




 
بالا پایین