Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

اخبار فوتبال ایران و جهان

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار ورزشی
Konu Başlığı اخبار فوتبال ایران و جهان
نویسنده موضوع ♔ŠĦДĦДB♔
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ♔ŠĦДĦДB♔

♔ŠĦДĦДB♔

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Aug 2, 2013
ارسالی‌ها
5,570
پسندها
1,239
امتیازها
113
محل سکونت
اهواز
تخصص
چت كردن
دل نوشته
زندگي هميشه برخلاف ارزوهايم گذشت.....
بهترین اخلاقم
زودرنج

اعتبار :

 [h=2] رویانیان: شاید تصمیم عجیبی بگیرم![/h] مجموعه: اخبار ورزشی و نتایج مسابقات

تاریخ انتشار : یکشنبه, 08 دی 1392 11:07


اخبار ورزشی - محمد رویانیان:
هیچکس از فعالیت*های ما حمایت نمی*کند/ شاید تصمیم عجیبی بگیرم! مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اتفاقاتی که طی هفته های گذشته پیرامون این باشگاه رخ داده و صحبت هایی که مبنی بر جدایی اش از جمع سرخپوشان مطرح شده گفت: همه می دانند که برای باشگاه پرسپولیس برنامه های اقتصادی ماندگاری را طراحی کردیم اما هیچکس از ما حمایت نمی کند تا بتوانیم این طرح ها را به سرمایه های باشگاه تبدیل کنیم و به نتیجه برسانیم.
محمد رویانیان در گفتگو با مهر ضمن بیان این مطلب افزود: از زمانی که به باشگاه پرسپولیس آمدم تلاش کردم طرح های اقتصادی تاثیرگذاری را برای این باشگاه برنامه ریزی و اجرا کنم که شکر خدا چند طرح به سرانجام رسید که شرکت پیشکسوتان پرسپولیس یکی از آنها بود و در حال حاضر خدمات خوبی را به پیشکسوتان می دهد. برنامه های دیگری هم داریم که متاسفانه هیچکس از ما حمایت نمی کند که بتوانیم آنها را به نتیجه برسانیم.

وی ادامه داد: قطعا کار کردن در پرسپولیس نیاز به حمایت های همه از جمله اعضای هیات مدیره دارد اما متاسفانه هیات مدیره ما نه تنها کمکی به من و باشگاه نکرده است بلکه زیر پای ما را هم خالی کردند و به دنبال اهداف و برنامه های خودشان بودند که البته خیلی زود عقب نشینی کردند و مشخص نیست در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت ورزش به درخواست شما برای ماندن یا رفتن از پرسپولیس پاسخی داد گفت: تاکنون که هیچ واکنشی به درخواست های من نداشتند. ظاهرا خودم باید بروم و با مسئولان وزارت ورزش جلسه بگذارم تا تکلیف پرسپولیس مشخص شود. با شرایطی که داریم تصمیم گیری سخت است و شاید هم تصمیم عجیبی گرفتم چرا که هیچکس از ما حمایت نمی کند و برخی ها هم اجازه نمی دهند برنامه هایمان را به اجرا درآوریم.

محمد رویانیان با اشاره به گفتگوی تلفنی که با علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال داشت گفت: ما دعوایی با هم نداشتیم. ایشان صحبت هایی را مطرح کرده بودند که ما هم جواب دادیم. البته بنده خدا تحت فشار هوادارانش این حرف ها را زده بود و برخی خبرنگاران هم شیطنت کرده بودند. با این حال فتح الله زاده مثل برادر من است و احترامش برای من واجب است اما در این ماجرا شروع کننده ایشان بود و ما هم جواب صحبت های او را دادیم.

وی در مورد مشخص شدن وضعیت بازیکنان تیم امید پرسپولیس برای حضور در دیدار با استقلال به خبرنگار مهر گفت: با آقای تاج در این مورد صحبت کردیم و قرار است فدراسیون فوتبال در این باره تصمیم بگیرد تا ما و تیم های دیگر بازیکنانمان را در اختیار داشته باشیم. به هر حال برای همه تیم ها مهم است که بتوانند از بازیکنانشان در این شرایط استفاده کنند. ما هم بازیکنانی داریم که برای تیم خوب کار می کنند و امیدواریم مشکل آنها هم حل شود و ما بتوانیم یک دربی خوب را برگزار کنیم.

محمد رویانیان در مورد اظهار نظر مسئولان سازمان لیگ که عنوان کرده بودند مستنداتی در پرونده محسن قهرمانی وجود ندارد گفت: اینها همه حرف است. مدارک پیش آقای علیپور است و امیدوارم پس از بررسی های نهایی تصمیم درستی در این مورد گرفته شود.
 

♔ŠĦДĦДB♔

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Aug 2, 2013
ارسالی‌ها
5,570
پسندها
1,239
امتیازها
113
محل سکونت
اهواز
تخصص
چت كردن
دل نوشته
زندگي هميشه برخلاف ارزوهايم گذشت.....
بهترین اخلاقم
زودرنج

اعتبار :

[h=2] رقابت استقلال و پرسپولیس، این بار بر سر مسی![/h] مجموعه: اخبار ورزشی و نتایج مسابقات

تاریخ انتشار : شنبه, 07 دی 1392 20:48


اخبار ورزشی - رقابت استقلال و پرسپولیس، این بار بر سر مسی! بازیگر پیشکسوت سینمای ایران در دفتر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس حضور یافت و با او گفت*وگو کرد.
جمشید مشایخی که عصر امروز در تمرین پرسپولیس حاضر شده بود، پس از خروج از ورزشگاه درفشی*فر در دفتر رویانیان حاضر شد و با مدیرعامل این باشگاه هم دقایقی صحبت کرد.

مشایخی و رویانیان دقایقی با یکدیگر درباره آخرین مسائل مربوط به فوتبال ایران صحبت کردند. جمشید مشایخی که پس از موضوع حمله برخی کاربران ایرانی به صفحه شخصی لیونل مسی پایش به فوتبال باز شد و کمی بعدتر اعلام آمادگی کرد که با همکاری باشگاه استقلال به اسپانیا سفر کرده و پیام دوستی ملت ایران را به ستاره بارسلونا برساند، امروز در تمرین پرسپولیس حاضر شد و با بازیکنان و کادر فنی این تیم صحبت کرد.

رویانیان پس از این نشست اظهار کرد: مسی بازیکن بزرگی است و نباید به او در شبکه*های اجتماعی توهین می*شد. با این حال درست است که ما باید کاری کنیم که علاقه ایرانی*ها را به مسی نشان دهیم اما این حرکت باید به گونه*ای باشد که حرمت مشایخی هم حفظ شود.

او ادامه داد: دو باشگاه پرسپولیس و استقلال باید به صورت جداگانه به این موضوع نگاه کنند و ببینند چطور می*توانند با فرستادن نمایندگانی، حسن نیت ایرانی*ها را به مسی نشان دهند. البته مشایخی باید در راس این هیات باشد.

همچنین جمشید مشایخی در این نشست خطاب به رویانیان گفت: کدورت پیش آمده بین خود و فتح*الله*زاده را برطرف کنید. به هر حال شما مدیر دو باشگاه بزرگ کشور هستید و شاید این بحث*ها برای شما خیلی مناسب نباشد.

رویانیان هم پاسخ داد: من بحثی را آغاز نکرده*ام و از این اتفاق*ها هم خیلی راضی نیستم.

پس از این، با درخواست مشایخی، رویانیان با فتح*الله*زاده تماس تلفنی برقرار کرد و این دو نفر دقایقی با هم گفتند و خندیدند.

مشایخی: ایرانی*ها به کسی توهین نمی*کنند

جمشید مشایخی پس از حضور در تمرین پرسپولیس گفت: امثال مسی و دایی بزرگان فوتبال دنیا هستند و مطمئنم کسانی که به مسی آن حرف*ها را زدند، ایرانی نبودند.

به گزارش ایسنا،* جمشید مشایخی - بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون ایران - پس از آن که در تمرین امروز (شنبه) پرسپولیس حضور یافت در جمع خبرنگاران قرار گرفت و درباره حضورش در تمرین این تیم گفت: از قدیم درباره ورزش و انسانیت خیلی حرف*ها شنیده*ام. اولین ورزش کشور ما ورزش زورخانه*ای بوده و بعدها نام مولا علی (ع) هم به آن گره خورده است. در واقع ورزش*های دیگر فرزندان ورزش* زورخانه*ای هستند. حالا هم مهم این است که جوانان ما به ورزش روی بیاورند.

وی ادامه داد: در فوتبال انسان*های بزرگی دیدم و امروز هم به همین صورت امیدوارم ورزشکاران ما در فوتبال، والیبال، بسکتبال و وزنه*برداری موفق باشند اما مهم*تر از هر چیز دیگری این است که در دنیا قهرمان اخلاق شویم و مثلا اگر تیمی که به آن علاقه*مند هستیم شکست* خورد حرف*های زشت به هم نزنیم. بزرگترین نویسندگان خارجی دنیا درباره فرهنگ و ادب ما مطلب نوشته*اند و من از این حرف*ها را خودم نمی*زنم.

این بازیگر قدیمی سینما همچنین در پاسخ به سوالی درباره تصمیمش برای دیدار با مسی اظهار کرد: مسی فوتبالیست برجسته* دنیا است. امثال او و علی دایی جزو بزرگان فوتبال دنیا هستند. اگر حرفی به مسی گفته شده مطمئنم کار ایرانی*ها نبوده چون ایرانی*ها ادب و انسانیت دارند و به کسی توهین نمی*کنند. من به خاک و مردم کشورم افتخار می*کنم.

به گزارش ایسنا، به نظر می*رسد پس از آن که باشگاه استقلال اعلام کرد که قصد دارد مشایخی را به بارسلون بفرستد تا توهین*های انجام شده به مسی را از دل بهترین بازیکن دنیا خارج کند، این بار پرسپولیسی*ها سعی دارند، به نحوی این بحث را رهبری کرده و راهکاری را در رقابت با باشگاه همشهری پیدا کنند تا پیش از شروع جام جهانی، کدورت ایجاد شده را از ذهن مسی خارج کنند! همه این خلاقیت*ها در حالی از سوی دو باشگاه فوران کرده که هنوز هیچ کس نمی*داند اصلا مسی در جریان این توهین*ها در یکی از صفحات هواداری*اش در فیس بوک هست یا خیر! اخبار ورزشی - ایسنا
 
بالا پایین