Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

بهترین ترفندها برای حفظ شفافیت پوست را می شناسید؟

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı آرایشی و زیبایی
Konu Başlığı بهترین ترفندها برای حفظ شفافیت پوست را می شناسید؟
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

[h=3]





قدس آنلاین- مریم سادات کاظمی:* پوست شفاف و روشن را می توان آیینه سلامتی و جوانی دانست که امروزه همه سعی می کنند تا به کمک انواع کرم ها و پاک کننده ها از این زیبایی بهره مند شوند. اما در واقع چندان نیازی به امتحان راه های عجیب و غریب نیست چرا که با رعایت برخی نکات ساده می توان پوستی شاداب و با طراوت داشت.
[/h]
به گزارش سرویس بهداشت و سلام

ت قدس آنلاین؛
یکی از مهم ترین و بهترین ترفندهای حفظ شادابی و طراوت پوست، پاک کردن کامل مواد آرایشی از صورت قبل از خواب است. این مسئله برای همه افراد در هر سنی و با هر نوع پوستی صدق می کند.
پوست در برابر تهاجمات خارجی مانند آلودگی هوا، اشعه ماوراء بنفش، استعمال دخانیات و... حساس است و نسبت به هر خوراکی و نوشیدنی واکنش نشان می دهد. به طور کلی پوست کدر و مات را باید هشداری تلقی کرد و به فکر انتخاب رفتارهای مناسب و صحیح بود. نظافت دقیق صبح و شب به منظور پاک کردن آلودگی ها، پاک کردن مواد آرایشی قبل از خواب، محافظت های روزانه پوست، استفاده شبانه از کرم های مغذی و تامین رطوبت بدن با نوشیدن حداقل 5/1 لیتر آب در طول روز از جمله این عملکردهاست.
پاک کردن آرایش چشم ها باید در درجه اول اهمیت است زیرا چشم ها اعضای حساسی هستند. اگر جز آن دسته از کسانی هستید که زیاد آرایش می کنید، از پاک کننده های حاوی مواد چرب استفاده نمایید تا ریمل های ثابت رقیق شده و راحت تر پاک شود. در صورتی هم که چشمانی حساس دارید، بهتر است محصولات ملایم را به کار برید. برای این منظور پنبه آغشته به ماده پاک کننده را به آرامی روی پلک چشم خیلی آرام بکشید. برای بهتر تمیز شدن، پنبه را به سمت پایین و سپس بالا روی مژه ها بکشید. در صورت کثیف شدن پنبه، مجددا از یک تکه دیگر استفاده کنید.
پاک کننده های ملایم برای پوست های خشک و حساس: پاک کننده باید متناسب با پوست صورت انتخاب شود. اگر پوست خشک یا حساس دارید، بهتر است شیرپاکن ها و لوسیون هایی استفاده کنید که بعد از تمیز کردن پوست، نیازی به شستشو با آب نباشد. مقداری از ماده مورد نظر را روی پوست بریزید و با انگشتان پوست را ماساژ دهید تا مواد آرایشی کاملا پاک شود و سپس باقی مانده را به پنبه یا دستمال کاغذی تمیز کنید. پاک کننده ها باید حداکثر 30 ثانیه روی پوست بماند.
پاک کننده و شستشو برای پوست های چرب و مختلط: برای پوست های چرب و مختلط پاک کننده هایی توصیه می شود که پس از استفاده نیاز به شستشو با آب است. این حالت تمیزی و شادابی را برای شما به همراه دارد.
برای این منظور پوست را مرطوب کنید. پاک کننده را روی پوست به آرامی بمالید تا کف کند، سپس صورت را با آب فراوان بشوئید. نکته مهم دیگر این که پس از شستشو حتما پوست را خشک کنید، چرا که خشک شدن خود به خود پوست در معرض جریان هوا، به لایه نازک روی پوست آسیب می رساند.
نکته دیگر در این باره، استفاده از لوسیون هاست. لوسیون را پس از تمیز کردن مواد آرایشی روی پوست بمالید تا ذرات باقی مانده صد در صد پاک شود. علاوه بر این، لوسیون باعث می شود منافذ پوست بسته شده و لایه اضافی مرطوب روی صورت بماند.
پاک سازی پوست: سلول های پوست به طور مداوم در حال تکثیر هستند و سلول های قبلی از بین می روند. به طور متوسط این روند هر 28 روز اتفاق می افتد و با افزایش سن کندتر می شود. استفاده از پاک کننده ها را نمی توان صرفا عامل شفافیت دانست، بلکه این مواد تولید سلولی را تحریک و این چرخه را تسهیل می کند. پاک کننده ها را باید هر دو سه روز به جز اطراف چشم روی دیگر بخش های پوست مرطوب مالید. در نتیجه پوستی شفاف و کاملا تمیز خواهید داشت.
ماسک های مخصوص: پوست شفاف به پوستی اطلاق می شود که مشکلی نداشته و کاملا نیز تغذیه شده باشد. پس از استفاده از پاک کننده ها، گذاشتن ماسک تقویت کننده را حتما مدنظر بگیرید. این ماسک ساختار پوست را تقویت کرده و به طور عمقی سلول های پوست را تغذیه می کند. بگذارید ماسک طبق مدت معین روی پوست بماند و سپس به کمک دستکش بهداشتی مرطوب یا پنبه آغشته به لوسیون، پوست را تمیز کنید.
و بالاخرا اینکه اگر به فکر شفافیت پوست در حد عالی هستید، محصولات جدیدی را که سرشار از ذرات ریز صدف هستند را به کار برید. این ذرات روی پوست نشسته و نور را منعکس می کند. در نتیجه پوست کاملا شفاف و روشن به نظر می رسد. ذرات صدف در قالب ترکیبات مختلفی مانند سرم، کرم و پودرهای آرایشی عرضه می شود.


[h=3]

[/h]
 
بالا پایین