Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

زن ایرانی جان ۷ آمریکایی را نجات داد

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار پزشکی
Konu Başlığı زن ایرانی جان ۷ آمریکایی را نجات داد
نویسنده موضوع ♔ŠĦДĦДB♔
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ♔ŠĦДĦДB♔

♔ŠĦДĦДB♔

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Aug 2, 2013
ارسالی‌ها
5,570
پسندها
1,239
امتیازها
113
محل سکونت
اهواز
تخصص
چت كردن
دل نوشته
زندگي هميشه برخلاف ارزوهايم گذشت.....
بهترین اخلاقم
زودرنج

اعتبار :



ساناز نظامی برای تحصیل در رشته مهندسی در دانشگاه فن آوری میشیگان رفته بود اما تنها چند هفته بعد از آن در یک منطقه دور افتاده از آمریکا، بر اثر ضرب و شتم شوهرش دچار مرگ مغزی شد.


به گزارش هشت صبح به نقل از سی بی سی نیوز، خانواده وی توانستند به لطف کارکنان بیمارستان عمومی میشیگان آخرین لحظات وداع با دختر خود را از اینترنت تماشا کنند.


یک پرستار زن در بیمارستان میشیگان پیشانی ساناز را در آخرین لحظه زندگی اش در حالی بوسید که خانواده او در فاصله ای دورتر از ۹۷۰۰ کیلومتر آخرین لحظات وداع با دخترشان را از طریق لپ تاپ تماشا می کردند و می گریستند.


ساناز نظامی زن پرجنب و جوش ۲۷ ساله ای بود که می توانست به سه زبان فارسی ، انگلیسی و فرانسه صحبت کند. وی از طریق اینترنت با یک ایرانی به نام نیما نصیری ساکن کالیفرنیا آشنا شده و پس از ازدواج در ترکیه به آمریکا می آید.


این دختر ایرانی روز ۸ دسامبر به دلیل ضرب و شتم شدید توسط همسرش به بیمارستان عمومی میشیگان منتقل شد و روز ۹ دسامبر به علت ضربه مغزی درگذشت.


از آنجائیکه خانواده ساناز نظامی امکان تهیه ویزا و مسافرت به آمریکا را نداشتند با همکاری کارکنان بیمارستان از طریق ارتباط اینترنتی با وی وداع کردند و به صورت آنلاین شاهد مرگ دخترشان بودند. آنان رضایت دادند که اعضاب بدن وی برای نجات جان بیماران دیگر اهدا شود.


بدین ترتیب ارگان های حیاتی بدن ساناز ( قلب، ریه ها، کلیه ها، کبد، لوزالمعده و روده کوچک) جان ۷ نفر را در آمریکا نجات داده است.


پیکر ساناز نظامی ۱۸ دسامبر با حضور کارکنان و پرستاران بیمارستان، به خاک سپرده شد.
 

♔ŠĦДĦДB♔

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Aug 2, 2013
ارسالی‌ها
5,570
پسندها
1,239
امتیازها
113
محل سکونت
اهواز
تخصص
چت كردن
دل نوشته
زندگي هميشه برخلاف ارزوهايم گذشت.....
بهترین اخلاقم
زودرنج

اعتبار :

ساناز نظامی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مترجمی زبان فرانسه بود و می خواست در رشته دکترای مهندسی محیط زیست ادامه تحصیل بدهد.
هشت صبح: ساناز نظامی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مترجمی زبان فرانسه بود و می خواست در رشته دکترای مهندسی محیط زیست ادامه تحصیل بدهد.

او برای ادامه تحصیل در رشته مد نظر خود برای ثبت نام در دانشگاه صنعتی میشیگان هوتون که حدود ۵۵۰ مایلی شمال غربی دیترویت واقع است اقدام کرده بود. او اما تنها چند هفته بعد از ارائه این درخواست در یک منطقه دور افتاده آمریکا، در پی ضرب و شتم همسرش دچار مرگ مغزی شد.

به گزارش شبکه ''سی بی سی نیوز'' خانواده ساناز توانستند به کمک کارکنان بیمارستان عمومی میشیگان آخرین لحظات زندگی دختر خود را از اینترنت تماشا کنند.

یک پرستار در بیمارستان میشیگان پیشانی ساناز را در آخرین لحظه زندگی اش در حالی بوسید که خانواده او در فاصله ای دورتر از ۹۷۰۰ کیلومتری این لحظات را از طریق لپ تاپ تماشا می کردند و می گریستند.
وی در ماه اوت سال گذشته از طریق اینترنت با یک ایرانی به نام نیما نصیری ساکن کالیفرنیا آشنا شده و پس از ازدواج در ترکیه به آمریکا می آید.

این دختر ایرانی روز هشتم دسامبر به دلیل شدت ضربات وارده به سرش به بیمارستان عمومی ''مارکیت'' منتقل می شود. پلیس می گوید او توسط همسرش مورد ضرب و جرح قرار گرفته و همسرش به قتل غیرعمد متهم است.

کارکنان بیمارستان توانستند بعد از۲۴ ساعت با خانواده وی در ایران تماس بگیرند.

از آنجائی که خانواده ساناز نظامی، امکان تهیه ویزا و مسافرت به آمریکا را نداشتند با همکاری کارکنان بیمارستان از طریق ارتباط اینترنتی با وی وداع کردند و به صورت آنلاین شاهد مرگ دخترشان بودند. آنان رضایت دادند که اعضای بدن وی برای نجات جان بیماران دیگر اهدا شود.

بدین سان اعضای حیاتی بدن ساناز ( قلب، ریه ها، کلیه ها، کبد، پانکراس و روده کوچک) جان ۷ نفر را در آمریکا نجات داده است.

پیکر ساناز نظامی ۱۸ دسامبر با حضور کارکنان و پرستاران بیمارستان، به خاک سپرده شد.

نیما نصیری همسر ساناز نظامی به اتهام قتل غیرعمد هم اکنون در بازداشت به سر می برد.
 
بالا پایین