Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تولید لپ تاپ های vaio متوقف می شود!

اطلاعات موضوع

Kategori Adı معرفی انواع لپ تاب
Konu Başlığı تولید لپ تاپ های vaio متوقف می شود!
نویسنده موضوع R Ǿ ღ ღ Ǿ Y A
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan R Ǿ ღ ღ Ǿ Y A

R Ǿ ღ ღ Ǿ Y A

مـدیـر ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Aug 26, 2013
ارسالی‌ها
1,139
پسندها
842
امتیازها
113
محل سکونت
همــدان
وب سایت
dreamy95.blogfa.com
تخصص
خــــرابکاری :|
بهترین اخلاقم
مهـــربون
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
ماه تولد

اعتبار :

برند لپ*تاپ*های Vaio در همه جای دنیا، طرفداران زیادی دارد و باید بگوییم که واقعا برند باکیفیتی است، بعد از سال ۱۹۹۵ و پادشاهی ویندوز، آن زمان که صنعت پی*سی در اوج خود بود، سونی در سال ۱۹۹۶، شروع به ساخت لپ*تاپ کرد، در دوره رونق پی*سی، فروش Vaioها به ۹۰۰ هزار دستگاه در سال هم رسید.


اما دیگر دوره و زمان رونق پی*سی سپری شده است، اولویت بیشتر مردم خرید گوشی و تبلت و بعد خرید پی*سی است، سال به سال هم اوضاع بدتر می*شود، طوری که در سال ۲۰۱۳ فروش Vaio به ۶۰۰ هزار دستگاه رسید، یعنی چیزی در حد فروش سال ۲۰۰۹٫





اگر دقت کرده باشید، حتما متوجه شده*اید که یک سالی می*شود، همه تمرکز سونی روی بازار گوشی*های هوشمند متمرکز شده است و اگر به اطراف خود بنگرید می*بینید که تعداد کسانی که گوشی*های سونی را دارند، روز به روز افزوده می*شود.
در نشانه*ای دیگر از تغییر راهبرد سونی، سونی خبر داد که تولید Vaioها را متوقف خواهد کرد و این بخش را به گروهی از شریکان ژاپنی واگذار خواهد کرد.




در حال حاضر یک هزار نفر در بخش Vaio مشغول به کار هستند، بخشی از آنها، به گروه تجاری جدید خواهند پیوست، بخشی هم در بخش*های دیگر سونی جذب خواهند شد و بخشی هم البته بیکار خواهند شد.



چاره*ای نبوده و سونی مجبور بود به عنوان بخشی از برنامه تعدیل نیروی کار، عذر پنج هزار نفر را بخواهد تا سونی از مرحله زیان*دهی فعلی به درآید و مبدل به یک شرکت سودآور شود. در حال حاضر سونی هر سال ۱٫۱ میلیارد دلار، متحمل زیان می*شود!
البته طبق بیانیه شرکت سونی، پتشبانی از خریداران پیشین لپ*تاپ*های Vaio ادامه پیدا خواهد کرد.





روز به روز، تجارت پی*سی بیشتر دچار افول می*شود، سال ۲۰۱۱ هم، شرکت NEC بخش پی سی خود را به لنوو واگذار کرد.
جالب است بدانید که حتی شرکت چینی لنوو که در حال حاضر سرآمد پی**سی*سازهای دنیاست و خیلی*ها عاشق لپ*تاپ*های باکیفیت تینک*پد آن شده*اند، متوجه این تغییر روند بازار است. خرید موتورولا توسط لنوو نشان می*دهد که این شرکت هم سعی دارد به موقع، خود را اتکای صرف روی بازار پی*سی برهاند.
اما چنین واگذاری*هایی برای مصرف*کنندگان چندان خوب نیستند، لپ تاپ*های Vaio تنوع بسیار زیادی داشتند و تهی شدن بازار از آنها، طیف انتخاب ما را کم خواهد کرد. بله! گوشی*های هوشمند و تبلت*ها چیزهای فوق*العاده*ای هستند، اما دسته زیادی از ما هنوز برای انجام کارهای مهم تحصیلی و شغلی خود نیازمند، پی*سی*ها هستیم.
 
بالا پایین