Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تصاویری از اولین نمونه های احتمالی اولیه آیفون ۶ منتشر شد

اطلاعات موضوع

Kategori Adı آی فون
Konu Başlığı تصاویری از اولین نمونه های احتمالی اولیه آیفون ۶ منتشر شد
نویسنده موضوع dada64
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan dada64

dada64

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
Nov 7, 2013
ارسالی‌ها
777
پسندها
125
امتیازها
0
محل سکونت
تهرون
تخصص
تراشكاري - محصولات اپل
دل نوشته
دلم دل نيست دلم درياست!
بهترین اخلاقم
صبر
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :



ساعاتی پیش تعدادی عکس از اولین نمونه های احتمالی آیفون ۶ در سطح اینترنت منتشر شد.احتمال می رود که منبع اصلی این عکس ها از چین باشد که نمایی از جلو و عقب آیفون ۶ را به تصویر می کشند.
البته در زمان حال نمی شود با اطمینان گفت که این عکس ها دارای صحت هستند یا خیر.در وهله اول تنها چیزی که توجه را به خود جلب می کند آرم FCC در پشت قاب هست که فقط مخصوص مدل های به تایید رسیده و نهایی یک محصول هستش و هیچ گاه شاهد این علامت روی نمونه های اولیه نیستیم.اما حتی اگر این عکس ها واقعی نباشند باز هم دید خوبی نسبت به آیفون بعدی به ما می دهند.



عکس ها توسط یک
اکانت توییتر ناشناس منتشر شده است.البته جالب اینجاست که تعدادی از این عکس ها توسط لو دهنده مشهور استرالیایی Sonny Dickson منتشر شده است که پیش از معرفی آیفون ۵s پیشگویی های صحیحی انجام داده بود.

البته امسال شایعه های فراوانی مبنی بر عرضه ی دو آیفون با صفحه نمایش های مختلف وجود دارد:یکی با صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی و دیگر برادری بزرگتر با صفحه نمایش ۵٫۵ تا ۵٫۷ اینچی




گزارش های دیگر حاکی از آن است که آیفون بعدی صفحه نمایشی بدون قاب و حاشیه و ضخامتی کمتر دارا خواهد بود.هم چنین اجتمال دارد دوربین های جلو این نسل از آیفون توسط Sony تولید شوند.

نکته ی بعدی که در این نمونه ها مشکل دار هستند قسمت ورودی سیم کارت است که اگر توجه کنید متوجه می شوید که دور قسمت سوزن هیچ حاشیه ای برای باز شدن وجود ندارد.



منبعی دیگر با قاطعیت تمام ثابت کرده که این عکس ها فیک هستند:






 
آخرین ویرایش:
بالا پایین