Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

کیهان:انتشار آلبوم خواننده لس آنجلسی در تهران

اطلاعات موضوع

Kategori Adı تیتر امروز روزنامه ها
Konu Başlığı کیهان:انتشار آلبوم خواننده لس آنجلسی در تهران
نویسنده موضوع ARTMIS
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ARTMIS

ARTMIS

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jan 6, 2014
ارسالی‌ها
1,186
پسندها
229
امتیازها
63
محل سکونت
تهران
تخصص
حسابداری و رشته رزمی تکواندو
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
جنسیت
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :

هفته گذشته شرکت ایران گام اقدام به انتشار یکی از آلبوم*های خوانندگان لس*آنجلسی در ایران نمود که انتشار آن بعد از مهاجرت 14 ساله این مطرب به لس*آنجلس بسیار سوال*برانگیز بود.

جالب اینکه مدیر این موسسه در پاسخ خبرنگاران شگفت*زده از انتشار آلبوم می*گوید: «وقتی مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تولید و نشر آثار یک خواننده یا اثر هنری صادر می*شود تا زمانی که مراجع قضایی دستور رسمی مبنی بر توقف نشر یا مواردی از این دست صادر نکند منعی برای انتشار چندباره آن وجود ندارد.
در حالی که برخلاف گفته*های این تهیه*کننده، ناشران و تهیه*کنندگان آثار هنری موظف*اند برای هربار نوبت انتشار، مراتب را به اطلاع زیرمجموعه*های کتاب، موسیقی و... در وزارت ارشاد اسلامی برسانند و در صورت دادن مجوز اقدام به تکثیر و پخش آن نمایند.
مطربی که به راحتی با مجوز رسمی، کارهایش به بازار آمده است در شمار کسانی است که در کنار ابراهیم حامدی و یغما گلرویی در حمایت از فتنه*گران سال 1388 کارهای زیادی به بازار لس*آنجلس عرضه کرده است چندی پیش نیز در سالگرد این فتنه کارهایی را با مضمون رها کردن جریان سبز و قرار گرفتن در صف سلطنت*طلبان به بازار فرستاده است.
 
بالا پایین