Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

طبقه محصولات زیبایی، آرایشی و بهداشتی البسکو.کام

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı آرایشی و زیبایی
Konu Başlığı طبقه محصولات زیبایی، آرایشی و بهداشتی البسکو.کام
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :



از رنگ*های بسیار براق و مات گرفته تا مرطوب*کننده*های آرامش*بخش و شامپوهای جلادهنده، زمانی که احتیاج به محصولات زیبایی یا بهداشتی پوست داشته باشید می*توانید کالاهای مورد نیاز خود را پیدا کرده تا ظاهری که کاملاً متعلق به خود شماست را خلق کنید. از زرق و برق جوانی تا جذابیت کلاسیک و لطافت طبیعی، البسکو.کام کلکسیونی از محصولات آرایشی و بهداشتی را برای تمام سلیقه*ها ارائه می*دهد.
خواه شما به دنبال محصولات آرایشی درخشان و چشم*نواز صورت باشید، قصد خرید وسایل اصلاح و پیرایش مردانه را داشته باشید، یا بخواهید به موهای خود ظاهری آراسته دهید، محصولات زیبایی ما می*تواند به شما کمک کند چیزی که در جستجوی آن هستید را پیدا کنید.
دسته*بندی محصولات آرایشی و بهداشتی ما شامل مجموعه*ای منحصر به فرد از لوازم میکاپ و آرایش، محصولات مراقبتی پوست، مراقبت از مو، ابزارهای اصلاح و پیرایش، راهکارهای سالم و انرژی بخش برای افراد مسن، و عطر و ادکلن از انواع برندهای سرشناس همچون ایوروشه (Yves Rocher)، لورآل پاریس (L’Oreal Paris)، هد اند شولدرز (Head & Shoulders)، کلوین کلین (Calvin Klein)، ایو سن لورن (Yves Saint Laurent)، هگور (Hegor)، شانل (Chanel)، بربری (Burberry)، داو (Dove)، اتیرنس (Attirance)، بورژوا (Bourjois)، نیوآ (Nivea)، اوسرین (Eucerin)، و بسیاری برندهای دیگر است. به علاوه، جدیدترین محصولات و برندهای ما را می*توانید از طریق ایمیل خود دریافت نموده و به وسیله*ی ایمیل*تان از صفحه*ی ما خرید نمائید. ارسال رایگان خریدهای بالای 50 هزار تومان شما را قادر می*سازد که نه تنها به ظاهر خود، بلکه به جیب*تان نیز کمک کنید.
با خرید از طبقه*ی محصولات آرایشی و بهداشتی البسکو.کام، می*توانید به صورت و موهای خود ظاهری شاداب دهید، از پوست خود مراقبت کنید، و با انواع لوازم زیبایی و پیرایشی برای هر شرایطی آماده بوده و ظاهری مختص به خودتان داشته باشید.

 
بالا پایین