Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

شکوفایی صنعت خودرو سازی در ارگ جدید بم

  • نویسنده موضوع Ops
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار جهان خودرو
Konu Başlığı شکوفایی صنعت خودرو سازی در ارگ جدید بم
نویسنده موضوع Ops
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ops

Ops

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jan 24, 2014
ارسالی‌ها
10,600
پسندها
3,164
امتیازها
113
محل سکونت
AhWaZ
تخصص
SheYtOni
دل نوشته
:)
بهترین اخلاقم
MehRabOni
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

فرماندار شهرستان بم ضمن اشاره به تاریخ و تمدن 9 هزار ساله ارگ قدیم افزود: ارگ جدید بم نیز به عنوان منطقه ویژه اقتصادی و قطب خودرو سازی فعال در کشور مطرح شده است. زین الصالحین در گفتگو با خبر نگار خبر خودرو از فعالیت 4 کارخانه خودرو سازی کرمان موتور ، مدیران خودرو ، رایان دیزل و رایان خودرو خبرداد و در ادامه افزود : در حال حاضر فعال ترین این کارخانه ها، کرمان موتور و مدیران خودرو است.

وی با اشاره به تولید 20 هزار دستگاه خودرو در سال جاری توسط شرکت کرمان موتور ابراز امیدواری کرد و گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، پیش بینی شده است که در سال 1393 این آمار به 60 هزار دستگاه خودرو برسد.
وی همچنین از تولید بیش از 37 هزار دستگاه خودرو در سال جاری توسط شرکت مدیران خودرو خبر داد و افزود : این آمار سال آینده به 60 تا 80 هزار دستگاه خودرو افزایش می یابد.
وی خاطر نشان کرد : غالب خودروهایی که در این کارخانه ها در چرخه تولید و عرضه قرار گرفته، لیفان x60 و x33 ، mvm530 و مجموعه j5 دنده ای و اتوماتیک است.
فرماندار بم در ادامه گفتگو اظهار داشت : هم اکنون این تولیدات فقط در ایران عرضه می گردد و صادرات به خارج از کشور انجام نمی شود.
وی بر عزم راسخ مسئولان در خصوص حمایت از سرمایه گذاری در شهرستان بم تأکید کرد و گفت : به لحاظ برنامه ریزی مناسب و رویکرد قابل توجه دولت تدبیر و امید و تلاش های استاندار و نماینده مجلس بم ، این شهرستان را از نظر توسعه اقتصادی و صنعتی در یک وضعیت مناسب قرار داده است .
زین الصالحین فرماندار بم با اشاره به سهم در آمد گمرکی این شهرستان که به عدد 169 میلیارد تومان می رسد اظهار کرد : شکوفایی و توسعه اقتصادی شهرستان بم مشروط به تلاش سرمایه گذاران است و ما در راستای حمایت از سرمایه گذاران تمام تلاش خود را انجام می دهیم.
 
بالا پایین