Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تثبیت قیمت خودروهای داخلی در بازار

  • نویسنده موضوع Ops
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı فروش حواله
Konu Başlığı تثبیت قیمت خودروهای داخلی در بازار
نویسنده موضوع Ops
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ops

Ops

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jan 24, 2014
ارسالی‌ها
10,600
پسندها
3,164
امتیازها
113
محل سکونت
AhWaZ
تخصص
SheYtOni
دل نوشته
:)
بهترین اخلاقم
MehRabOni
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

رئیس اتحاديه نمايشگاهداران و فروشندگان خودرو تهران از روند کاهش قیمت خودروهای وارداتی خبر داد و گفت : با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال بازار خودروهای وارداتی کمی رونق گرفته اما همچنان بازار این خودروها با کاهش قیمت مواجه است به طوری که تا کنون بین 10 تا 15 درصد قیمت خودروهای وارداتی در بازار کاهش یافته است. غلامحسين قاسميان در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، به تثبیت قیمت در بازار خودروهای داخلی پرداخت و اظهار داشت : با وجود خروج رکود از بازار خرید و فروش خودروهای داخلی و رونق در بازار این نوع خودروها اما این موضوع تاکنون تاثیر چندانی بر قیمت خودروهای داخلی نگذاشته وافزایش قیمتی را در بازاراین خودروها شاهد نیستیم .

وی همچنین بازار خرید و فروش خودروهای داخلی را نسبت به هفته های گذشته بهتر دانست و گفت : با توجه به ایام تعطیلات نوروز بازار خودروهای داخلی رونق بهتری یافته است اما این تغییر نسبت به سالهای گذشته ، اصلا قابل مقایسه نیست و به نظر می رسد مردم همچنان در انتظاز کاهش قیمت خودرو هستند.
رئیس اتحاديه نمايشگاهداران و فروشندگان خودرو تهران با بیان اینکه همواره در ماههای پایانی سال بازار خرید و فروش خودرو رونق می گیرد ، گفت : در سال جاری و با وجود اینکه در اوایل ماه اسفند قرار داریم اما همچنان نمی توان در خصوص روزهای پایانی سال و رونق بیشتر در بازار خودرو اظهار نظر نمود.
قاسمیان در خصوص تاثیر پیش فروش های ویژه بهمن ماه در وضعیت کنونی بازار خودرو اظهار داشت : قطعا پیش فروش های صورت گرفته توسط شرکتهای خودروساز در بهمن ماه بر خروج رکود از بازار خودروهای داخلی بی تاثیر نبوده است .
وی در ادامه وضعیت بازار خودرو در سال آینده را بسته به شرایط نرخ ارز و تعادل در بازار عرضه و تقاضا دانست و گفت : با کاهش نرخ دلار و تک نرخی شدن آن قیمت خودروهای خارجی و داخلی تا حدودی کاهش خواهد یافت .

 
بالا پایین