Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

سامانه پیام کوتاه مراکز معاینه فنی خودرو فعال شد

  • نویسنده موضوع Ops
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار جهان خودرو
Konu Başlığı سامانه پیام کوتاه مراکز معاینه فنی خودرو فعال شد
نویسنده موضوع Ops
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ops

Ops

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jan 24, 2014
ارسالی‌ها
10,600
پسندها
3,164
امتیازها
113
محل سکونت
AhWaZ
تخصص
SheYtOni
دل نوشته
:)
بهترین اخلاقم
MehRabOni
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

معاون بهره برداری ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران اظهار داشت: طرح استقبال از بهار در اسفند و فروردین هر سال اجرایی شده و در این راستا ساعات کاری مراکز معاینه فنی به منظور تامین نیاز دارندگان خودرو افزایش می یابد.

حسین مقدم اعلام مراکز فعال معاینه فنی در روزهای تعطیل تصریح کرد: با اجرای طرح استقبال از بهار از روز دوشنبه 5 اسفند ضمن افزایش ساعات کاری کلیه مراکز تا 6 بعدازظهر، مراکز بیهقی واقع در میدان آرژانتین، آبشناسان واقع در بزرگراه شهید آبشناسان و نیایش واقع در تقاطع اشرفی اصفهانی و بزرگراه نیایش، در روزهای تعطیل نیز آمادگی ارائه خدمات خواهند داشت.

وی با بیان اینکه خط قرمز سفرهای نوروزی امسال برگ معاینه فنی خودروها است اذعان داشت: با تاکید سردار مومنی رئیس پلیس کشور و سردار مهماندار فرمانده پلیس راهور جاده ای کشور، در ایام سفرهای نوروزی که عموماً از 20 اسفند آغاز می گردد کنترل برگه معاینه فنی و نقص فنی خودروها با دقت نظر قابل توجهی پیگیری خواهد شد.
وی به نقل از سردار مومنی رئیس پلیس کشور گفت: کنترل برگه معاینه فنی خودروها جزو خطوط قرمز سفرهای نوروزی امسال به شمار می رود و در صورت بروز مشکل از ادامه سفر خودروها ممانعت به عمل خواهد آمد.
وی همچنین از اطلاع رسانی رسانه ای در این خصوص خبر داد و به گفته افزود: با توجه به ضرورت اهمیت و جایگاه ویژه کنترل فنی خودروها در کاهش تصادفات و سوانح جاده ای پلیس راهور این مهم را با جدیت بیشتری دنبال خواهد کرد.
معاون بهره برداری ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران در خصوص کنترل فنی خودروهای سنگین اذعان داشت: به لحاظ قانونی معاینه فنی خودروهای سنگین جزو وظایف وزارت راه محسوب می شود با این وجود هم اکنون دو مرکز واقع در خلیج فارس و پایانه غرب آمادگی سرویس دهی در این بخش را دارا می باشند.
وی گفت: در این راستا 3 مرکز نیز در خصوص سرویس دهی به خودروهای سنگین شهرداری از جمله اتوبوس های شرکت واحد در حال فعالیت هستند.
وی ضمن اشاره به مطلوبیت مراجعات تاکسی ها به مراکز معاینه فنی بیان کرد: طبق هماهنگی های به عمل آمده با سازمان تاکسیرانی تا کنون حدود 70 هزار تاکسی به مراکز فعال معاینه فنی مراجعه کرده و سرویس دهی در این بخش به صورت روتین انجام می شود که به نسبت مدت مشابه سال گذشته 21 درصد افزایش داشته است.
وی همچنین گفت: مراکز فعال در جاده امام رضا(ع) و خاوران نیز با وجود اینکه زیر نظر بخش خصوصی فعالیت می کنند هم اکنون در راستای طرح استقبال از بهار آمادگی سرویس دهی به شهروندان را دارا هستند.
به گفته وی امروزه مراکز معاینه فنی حدود 4 هزار الی 4500 هزار مراجعه کننده دارند که به نسبت هفته گذشته 61 درصد افزایش داشته است.
وی از طراحی سامانه پیام کوتاه توسط شرکت بهره برداری مراکز معاینه فنی خبر داد و تاکید کرد: این سامانه با شماره 100023503000 که زیر نظر بخش خصوصی ساخته و پرداخته شده است اطلاعاتی کلی در خصوص ساعات کار، آدرس، تعرفه و سایر امور مربوط به مراکز معاینه فنی را به صورت پیام کوتاه در اختیار شهروندان قرار می دهد.
وی در ادامه گفت: به منظور یادآوری اهمیت معاینه فنی 100 هزار پیام کوتاه به شهروندان ارسال خواهد شد.
به گفته وی تلفن گویای 48045000 نیز برای اطلاع رسانی به شهروندان در این خصوص پاسخگو خواهد بود.
حسین مقدم در خاتمه اظهار داشت: با توجه به حجم مراجعه کنندگان آمادگی افزایش ظرفیت و تعداد مراکز وجود دارد.
 
بالا پایین