Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

معرفی سیستم RenderWay Pro

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مقالات سخت افزاری
Konu Başlığı معرفی سیستم RenderWay Pro
نویسنده موضوع DaniyaL
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan DaniyaL

DaniyaL

Wing To Fly
کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 5, 2014
ارسالی‌ها
1,300
پسندها
1,877
امتیازها
113
محل سکونت
Rasht
دل نوشته
آدمها تو را نمی فهمند فقط ترجمه ات میکنند آن هم به زبان خودشان
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
جنسیت
ماه تولد

اعتبار :


W-Pro یکی از سیستم های قدرتمند با توانایی بسیار بالا می باشد که ویژه رندرینگ تک فریم، انیمیشن و محاسبات پیچیده می باشد. این سیستم در واقع یک رندرفارم شخصی و یا یک ابر کامپیوتر شخصی می باشد که با توجه به نیاز کاربران توسط شرکت مازستا در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت.

W-Pro توانایی های حیرت آوری دارد که موجب تسریع در انجام پروژه های بزرگ خواهد شد. عمده کاربران این محصول شرکت های بزرگ و کوچک در پروژه های رندرینگ معماری، شبیه سازی سیالات، شبیه سازی مکانیک ، شبیه سازی شیمی و فیزیک و ... می باشند. وجود تعداد زیادی پردازنده مرکزی (cpu) بصورت مجتمع در این سیستم، عدم نیاز به تجهیزات شبکه مانند Switch و Rack و ...، ارتباط مستقیم با سیستم های سرور و ... باعث می شود که W-Pro به عنوان یکی از راه کارهای بسیار ارزشمند مورد توجه قرار گیرد.

w pro logo


W-Pro در سه نوع CPU Based و GPU Based و Hybrid عرضه میشود.
در نوع CPU Based ، این سیستم میتوانید از 10 تا 60 عدد پردازنده مرکزی (CPU) را در خود جای دهد. در نتیجه میتواند تا حداکثر 860 عدد هسته (860 Cores)معادل 1600 هسته (1600 Threads) را در اختیار کاربران قرار دهد. به عنوان مثال کاربرانی که در زمینه رندرینگ فعالیت می کنند از این پس میتوانند بجای 4 یا 8 هسته با 100 ، 200 یا 800 هسته اقدام به رندر تصاویر خود بنمایند.
در نوع GPU Based که ویژه نرم افزارهایی می باشد که از توان پردازنده کارت گرافیک یا GPU استفاده میکنند، امکان استفاده از 8 تا 96 عدد کارت گرافیک از نوع Quadro , Quadro K Series , Tesla , Tesla K Series و یا FirePro و FirePro W میسر خواهد بود. در این حالت میتوانید از 4000 هسته CUDA تا 223000 هسته CUDA را در اختیار داشته باشید.
در نوع Hybrid نیز تلفیقی از دو حالت CPU Based و GPU Based در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

w-pro case 01


با توجه به اینکه این محصول توسط شرکت مازستا و با توجه به نیاز کاربران تهیه میشود، امکان سفارش آن به هر صورت میسر بوده و شما میتوانید با خرید اولیه آن با هزینه ای پایین، به تدریج آن را بروز رسانی کرده و توان آن را افزایش دهید.
این محصول قابلیت اتصال به یک تا 16 سیستم را خواهد داشت و در صورت نیاز میتوانید آن را در شبکه خود قرار داده تا تمامی سیستم های موجود بتوانند از توان آن استفاده نمایند. این محصول دارای سیستم خنک کننده بسیار قدرتمند و بدون صدا می باشد در نتیجه میتوانید در هر جایی از شرکت آن را قرار داده و از آن استفاده نمایید.

w-pro case 02


این سیستم بسته به سفارش مشتری دارای ابعاد متنوعی می باشد که بیشترین تقاضای ان در ابعاد 60x80x80 سانتی متر و 100x100x100 سانتی متر می باشد.
بیشترین مشتریان این سیستم از نرم افزارهای Vray , Mental Ray , Arnold Render , Maxwell Render , RenderMan, ANSYS , CFD , XFD , Arion Render , Octane Render و ... استفاده میکنند. همچنین میتوانید از W-Pro در رندرینگ تصاویر و فایل های ویدیویی در نرم افزارهای Adobe After Effects , Premiere , Edius و ... نیز استفاده نمایید.

w-pro rendering sample

 
بالا پایین