Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

نارضایتی کاربران از فرسایش بالای کابل های Lightning

  • نویسنده موضوع dada64
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı تازه ترین اخبار اپل ، سامسونگ و سایر برندها
Konu Başlığı نارضایتی کاربران از فرسایش بالای کابل های Lightning
نویسنده موضوع dada64
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan dada64

dada64

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
Nov 7, 2013
ارسالی‌ها
777
پسندها
125
امتیازها
0
محل سکونت
تهرون
تخصص
تراشكاري - محصولات اپل
دل نوشته
دلم دل نيست دلم درياست!
بهترین اخلاقم
صبر
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

اپل از زمان معرفی کابل های Lightning برای آیفون ۵ در ۲۰۱۲ انتقادات زیادی دریافت کرده است. این تغییر ناگهانی باعث شد بسیاری از ابزارات جانبی از رده خارج شوند و کاربران مجبور شوند یا ابزارات جدید بخرند و یا بدون آنها سر کنند. این نارضایتی ها زمانی بالا گرفت که یکی از اپل استورها با توجه به نظرات ۱۲۰۰ کاربر امتیاز ۱٫۵ ستاره برای دوام و ماندگاری این کابل را منتشر کرد.به نظر می رسد این کابل در برابر پارگی، فرسودگی و خوردگی بسیار آسیب پذیر است.



جیسن گریدی در Macrumors می نویسد:

حدود یک ماه پیش کابل Lightning به USB (با قیمت ۱۹$) که من همیشه در ماشینم نگه میداشتم تا دیوایس خود را شارژ کنم از کار افتاد.ابتدا عملیات شارژ قطع و وصل می شد ولی پس از چند هفته به کل از کار افتاد با نگاهی نزدیک تر به قسمت های طلایی کابل می بینید که خوردگی در این قسمت زیاد بوده است.



و این داستان فقط به تجربه ی جیسن گریدی ختم نمی شود. کاربران زیادی در انجمن پشتیبانی وبسایت اپل این مشکل را اعلام و از آن ابراز نارضایتی کرده اند.خیلی از آنها می گویند جواب اپل به آنها این بوده است که رطوبت زیاد موجب خرابی این کابل ها می شود.

جیم دیون در انجمن پشتیبانی اپل می نویسد:
من همین الان یک کابل lightning که ۱ ماه است از اپل خریداری کرده ام را پس دادم و کارکنان این شرکت گفتند که کابل را در معرض رطوبت قرار داده ای، و زمانی که من منکر این کار شدم حرف من را باور نکردند ولی مشخص بود بار اولی نیست که با این مشکل روبرو می شوند. به من گفتند فقط همین ۱ بار این کابل را برای من تعویض خواهند کرد. من هزاران دلار به آنها پول پرداخت میکنم و وقتی یک کابل ۳ دلاری مشکل پیدا می کند آنها با من اینطور رفتار می کنند؟ کابل های انها مشکل دارد و آنها حاضر نیستند مسئولیت این مشکل را قبول کنند و به همین دلیل مشتری را مقصر جلوه می دهند.
این شکایت ها به تاریخ سپتامبر ۲۰۱۲ بر میگردد ولی هنوز هم پست هایی در این رابطه در این انجمن نوشته می شود پس اگر شما هم این مشکل را با کابل خود دارید بد نیست سری به اپل استور منطقه ی خود بزنید.

مشکل بزگتر وجود شارژرهای خراب است. اپل پس از اینکه گزارشاتی درباره ی برق گرفتگی با استفاده از این شارژها را دریافت کرد برنامه ی تعویض این شارژرها را در پاییز گذشته برگزار کرد.

 
بالا پایین