Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

کامپیوتر چندمنظوره صفحه بزرگ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı معرفی سخت افزار
Konu Başlığı کامپیوتر چندمنظوره صفحه بزرگ
نویسنده موضوع R Ǿ ღ ღ Ǿ Y A
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan R Ǿ ღ ღ Ǿ Y A

R Ǿ ღ ღ Ǿ Y A

مـدیـر ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Aug 26, 2013
ارسالی‌ها
1,139
پسندها
842
امتیازها
113
محل سکونت
همــدان
وب سایت
dreamy95.blogfa.com
تخصص
خــــرابکاری :|
بهترین اخلاقم
مهـــربون
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
ماه تولد

اعتبار :



دنیای*اقتصاد- کامپیوترهای بدون کیس که All in one نامیده می*شوند، نمونه*هایی هوشمند و کم جا، پیشرفته و توانمند هستند و راه*های جدیدی را برای فرآیندهای تجاری در اتاق*های کنفرانس، فروشگاه*ها، بانک*ها، آژانس*های مسافرتی، بیمارستان*ها و کاربران خانگی ارائه می*دهند.
یکی از مزایای کامپیوترهای بدون کیس افزایش نظم و کاستن شلوغی میزکار و استفاده از وسایل کمتر با کارآیی بیشتر است.
امروزه در اکثر مراکز اداری، آموزشی، درمانی و... شاهد حضور این کامپیوترها هستیم. با توجه به این موضوع برندهای گوناگون به عرضه مدل*های متنوع این کالا در بازار داخلی پرداخته**اند که هر کدام بسته به قابلیت*هایی که دارند با قیمت*های گوناگونی در بازار ارائه می*شوند.
یکی از این برندها acer است. این برند با عرضه مدل Aspire Z5771 از سری حرفه ای*ها مورد توجه خریداران کامپیوترهای چندمنظوره قرار گرفته است.
کامپیوتر چندمنظوره باقابلیت این خانواده دارای ویژگی*هایی چون، تجهیز به پردازنده Intel 2400s Core i5 2.5GHz UpTo 3.3 GHz - Cache 6 MB، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت حافظه یک ترابایت است. در مورد کارت گرافیک هم باید بگوییم که کارت گرافیکی Nvidia GeForce 605 1024 MB روی این دستگاه نصب شده است.
در مورد صفحه نمایش همچنین باید بگوییم که صفحه نمایش این دستگاه all in one هم 23 اینچ از نوع LED Backlit Multi Touch Display با وضوح تصویر 1920×1080 نقطه در اینچ است.
تجهیز به درایو نوری DVD Super Multi Drive، اسپیکر داخلی استریو، کارتخوان، وب*کم، شبکهlan : Gigabit Ethernet، شبکه بی*سیم Wireless و... از دیگر ویژگی*های این کامپیوتر چندمنظوره است.
در مورد پورت*های این دستگاه هم باید بگوییم که این دستگاه به پورت HDMI، چهار پورت USB 2.0، دو پورت USB 2.0 و... مجهز است و فاقد پورت*های فایروایر 1394 یا iLink و... است. در مورد سیستم*عامل هم باید بگوییم که Microsoft Windows 7 روی این دستگاه
نصب شده است.
این کامپیوتر چندمنظوره صفحه بزرگ که ابعادی حدود 532×414×58 میلی*متر دارد با قیمتی در حدود سه میلیون و 50 هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.
 
بالا پایین