Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

اطلاعاتی جالب در مورد اکستنشن مژه ها وخطرات احتمالی آن

اطلاعات موضوع

Kategori Adı نکات آرایشی بهداشتی
Konu Başlığı اطلاعاتی جالب در مورد اکستنشن مژه ها وخطرات احتمالی آن
نویسنده موضوع *SiMiN*
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan *SiMiN*

*SiMiN*

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Feb 16, 2014
ارسالی‌ها
5,086
پسندها
1,974
امتیازها
113
محل سکونت
تهران
تخصص
نقاشی کردن،نت
دل نوشته
همه ی انسانها برابر آفریده شده اند
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :

اکستنشن مژه ها یکی از روش هایی است که برای داشتن مژه های بلند و پر پشت از آن استفاده میشود اگر شما می خواهید از این روش استفاده کنید در اینجا اطلاعاتی جالب در این زمینه وجود دارد.

اکستنشن مژه ها چطور عمل میکند :

مژه ها را یکی یکی در یک چسب مخصوص طبی فرو می کنند و به مژه های واقعی خودتان می چسبانند چون هر مژه باید جداگانه چسبانده شود این کار وقت می گیرد .

چسب مخصوصی که برای این کار استفاده می شود چهار تا شش هفته دوام می آورد البته بستگی به این دارد که شما چطور از مژه های جدیدتان مواظبت کنید اگر چشم هایتان را بمالید و صورت تان را زیاد بشویید چسب آن زودتر ور می آید و مژه ها در می آیند البته میتوانید دوباره آنها را با چسب سر جایش بگذارید تا عمر بیشتری داشته باشند.

مسئله ای که در مورد اکستنشن مژه ها جالب است این است که شما میتوانید آنها را مطابق دلخواه خودتان انتخاب کنید مثلأ از نظر رنگ- جنس- طول و ضخامت و این کاملأ بستگی به خودتان دارد که دوست دارید طبیعی بنظر بیایند یا مصنوعی.


مسائل منفی در مورد اکستنشن مژه ها چیست ؟

در حالی که این عمل مطمئن و بی خطر است ولی چیزهایی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید مثل مخارج بالای آن اکستنشن مژه ها عملی ارزان قیمت نیست و میتواند بسیار گران تمام شود البته بستگی به این دارد که در کدام کشور زندگی میکنید و به کدام سالن زیبایی میروید.
از نکات منفی دیگر این کار اینست که چسب مخصوص اکستنشن میتواند آلرژی زا باشد و باعث ورم کردن و قرمز شدن یا خارش پوست اطراف چشم ها شود پس حتمأ قبل از انجام این کار از آرایشگرتان بخواهید تست آلرژی روی شما انجام دهد و بعد از این که مطمئن شدید که به این ماده آلرژی ندارید اکستنشن مژه ها را انجام دهید .

از دیگر خطرات جانبی این کار این است که اگر به دفعات و پشت سرهم اکستنشن مژه ها را انجام دهید مژه های طبیعی شما کنده میشوند و وقتی به ریشه آنها صدمه بخورد دیگر جای آن مژه در نمی آید و شما پس از مدتی مژه های طبیعی خود را از دست میدهید .

دیگر اینکه اگر چشم هایتان را زیاد دست بزنید و بمالید یا آرایش چشم هایتان را با موادی تمیز کننده ای که دارای روغن هستند پاک کنید یا حتی اگر زیاد ریمل بزنید باعث میشود که اکستنشن شما زودتر از موقع در بیاید و شما مجبور شوید زود به زودتر آنها را ترمیم کنید که خود این کار به مژه های طبیعی تان صدمه میزند.


نتیجه :

در نهایت باید اقرار کنم که اکستنشن مژه ها خیلی زیبا بنظر میاید به همین دلیل هم هست که خیلی از هنرپیشه های هالیوود و آدم های معمولی نیز که به زیبایی شان اهمیت میدهند از آن استفاده میکنند ولی با در نظر گرفتن مخارج بالا و صدمه ای که به مژه های طبیعی خودتان میزند بهتر است عجله نکنید و به موارد کم خرج تر و بی ضررتر از آن هم فکر کنید مثل استفاده از مژه های مصنوعی که در همه دراگستورها بفروش میرسد آنها هم ارزان هستند و هم به مژه های طبیعی خودتان صدمه نمی زنند فقط با کمی تمرین یاد می گیرید که چطور از آنها استفاده کنید البته عمر آنها یک تا دو روز بیشتر نیست .

حالا تصمیم با خود شما است که کدام یک را ترجیح میدهید توجه داشته باشید که اگر می خواهید اکستنشن مژه بگیرید حتمأ نزد یک شخص با تجربه و مطمئن بروید.
 
بالا پایین