Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

پرفروش*ترین کیف*های دنیا

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گالری عکس کیف و کفش
Konu Başlığı پرفروش*ترین کیف*های دنیا
نویسنده موضوع *SiMiN*
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan *SiMiN*

*SiMiN*

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Feb 16, 2014
ارسالی‌ها
5,086
پسندها
1,974
امتیازها
113
محل سکونت
تهران
تخصص
نقاشی کردن،نت
دل نوشته
همه ی انسانها برابر آفریده شده اند
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :

در دنیای طراحی و مد جهانی رسم بر این است که در پایان هر فصل و در نهایت در پایان یک سال بهترین و پرفروش*ترین طراحی*ها معرفی می*شوند؛ در این گزارش هم ما سراغ کیف*هایی رفته*ایم که به عنوان بهترین و مهم*تر از آن پرفروش*ترین کیف*های سال گذشته میلادی شناخته شده*اند. بنابراین دور از انتظار نیست که به همین زودی*ها سرو کله*شان از پشت ویترین مغازه*ها پیدا شود. البته طبیعی است که نباید انتظار ورود برندهای اصل را داشت که اگر هم بیایند قیمت*های سرسام*آورشان اجازه خرید به ما نمی*دهد! اما یک رسم نانوشته بر این است که اغلب تولیدکنندگان داخلی و حتی خارجی دسته چندم بعد از انتخاب طرح*های پرفروش در طراحی*های*شان سراغ آنها می*روند و از این طرح*ها فقط الهام می*گیرند اصلا هم پای کپی در میان نیست!

کاملا مجلسی!

این کیف با وجود طراحی نوستالژیک خود یکی از طراحی*های تازه برند دویچه گاباناست. طراحی اصلی این کیف که یک مدل کاملا رسمی است در پارچه*هایی با طرح*ها و رنگ*های مختلف تکرار شده است اما جالب اینجاست که تنها همین مدل به عنوان پرفروش*ترین انتخاب شده است!

خزها هم پرفروش می*شوند!

استفاده از خز در طراحی لباس یکی از اتفاق*هایی بود که سال گذشته دوباره روی کار آمد. طراحان فندی هم این ایده را در طراحی همه محصولات*شان پیاده کردند؛ از کیف و کفش گرفته تا عینک*های آفتابی! خلاصه ماجرا هم این شد که از بین همه طراحی*های فندی این کیف توانست عنوان پرفروش*ترین را به خود اختصاص دهد.

دسته چوبی

این کیف پوست*ماری با دسته چوبی*اش ایده تازه برند گوچی است. اید*ه*ای که در میان تمام طراحی*های این برند توانست عنوان پرفروش*ترین را از آن خود کند. این طرح غیر از این رنگ در طرح*های مشکی و قهوه*ای تیره و روشن هم تکرار شده اما کمی عجیب است که رنگ مشکی آن به عنوان پرفروش*ترین انتخاب شده است؟

نیم*دایره پرطرفدار

برند پرادا در طراحی کیف*های سال گذشته* خود سراغ یک نیم*دایره رفت با دسته*های چرمی و این ایده را در پارچه*هایی با بافت*ها و طرح*های مختلف پیاده کرد اما جالب اینجاست که در میان همه پارچه*های انتخابی پرادا این پارچه چهارخانه قرمز توانست در مقام اول فروش بایستد!

هم*نشینی جیر و کروکدیل


کیف دیگری که حالا در رده پرفروش*ترین*ها قرار دارد همین کیفی است که می*بینید. ترکیبی از پارچه جیر که اتفاقا سال گذشته بسیار مورد توجه طراحان قرار گرفته بود و چرم کروکدیل در قالب یک کیف دسته کوتاه و کاملا مجلسی. این کیف از طراحی*های سال 2013 برند جرجیو آرمانی است.

سیاه و سفید!

این هم یک کیف دسته کوتاه مجلسی دیگر دستپخت برند بولگاری. کیفی که با همین شکل و شمایل در پارچه*هایی با طرح*ها و رنگ*های مختلف از رنگ نارنجی گرفته تا بنفش و زرد تکرار شده است اما از میان همه آنها این طرح سیاه و سفید توانست در ردیف بهترین کیف*ها قرار بگیرد!
 
بالا پایین