Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

لیموترش چگونه شما را زیبا می*کند؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار پزشکی
Konu Başlığı لیموترش چگونه شما را زیبا می*کند؟
نویسنده موضوع *SiMiN*
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan *SiMiN*

*SiMiN*

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Feb 16, 2014
ارسالی‌ها
5,086
پسندها
1,974
امتیازها
113
محل سکونت
تهران
تخصص
نقاشی کردن،نت
دل نوشته
همه ی انسانها برابر آفریده شده اند
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :

ما عاشق لیموناد و غذاهای ترش هستیم، اما چیزی که احتمالا از آن اطلاع ندارید این است که پوست و موی شما هم عاشق لیموترش هستند، حتی بیشتر از آنچه سیستم گوارش شما به آن علاقه دارد! لیموترش*ها دارای مزایای حیرت انگیزی برای پوست و زیبایی ما هستند.
بسیار خب، بار دیگری که به خرید رفتید باید یک کیسه لیموترش هم بخرید! دوست دارید بدانید دلایلش چیست؟
مرطوب کننده / درخشان کننده
چند قطره آب نارگیل را با چند قطره لیموترش ترکیب کنید. آب نارگیل، پوست را هیدراته و لیموترش آنرا تمیز و درخشان خواهد کرد.
سفید کننده*ی آرنج و زانوها
اگر پوست آرنج یا زانوهای شما تیره شده است، خیلی ساده یک لیموترش را از وسط برش بزنید و به نواحی تیره*ی پوستتان بمالید، مثل یک معجزه است!
ترمیم جوش*های سر سیاه
از آنجایی که لیموترش*ها آنتی باکتریال هستند، آکنه را درمان می*کنند. بنظر عالی می*آید، اینطور نیست؟ کافیست تا یک لیموترش را برش بزنید و آبش را روی صورتتان بچلانید. قبل از اینکه بفهمید چه خبر شده جوش*هایتان شروع به محو شدن می*کنند.
دستمال پاک کننده
بک استورم، موسس برند محصولات بهداشتی StormSister می*گوید: تمایل دارم ترکیب چند قطره لیموترش و روغن درخت چای را در چیزی حدود ۱۷۰ گرم آب تصفیه شده را بعنوان تونر و یا بعنوان پاک کننده برای پوست*های مشکل دار توصیه کنم.
سفید کننده*ی دندان
جوش شیرین و لیموترش را باهم مخلوط نمایید، و توسط یک گوش پاک کن تمیز آنرا به دندان*هایتان بمالید. سپس دندان*هایتان را با مسواکتان تمیز و آبکشی کنید. این یک راه خیلی ارزان*تری به نسبت مراجعه به مطب دندانپزشک است.
آفت دهان
استورم همچنین با چکاندن چند قطره اسانس لیموترش روی آفت دهان، به بهبود این زخم سرعت می*دهد.
درخشان کننده
لیوترش سرشار از ویتامین سی و اسید سیتریک است، که دارای خواص درخشان کنندگی و روشن کنندگی هستند. اسید سیتریک پوست را روشن می*کند. فرایند این اتفاق کند، اما موثر خواهد بود.
دکتر مارینا پردو می*گوید: ویتامین سی یک آنتی اکسیدان عالی برای خنثی کردن رادیکال*های آزاد و افزایش تولید کلاژن است. می توانید از لیموترش برای روشن کردن لکه*های تیره و پوست بد برنزه شده استفاده کنید.
کاهش درخشندگی
لیموترش همچنین برای کاهش چربی اضافه*ی پوست نیز خوب است.
لب*های خشک
می*توانید از لیموترش برای لایه برداری از لب*های خشکتان هم استفاده کنید. قبل از اینکه بخوابید کمی لیموترش روی لب*هایتان بمالید و صبح لبتان را بشویید. تمام پوست*های خشک شده و سلول*های پوست مرده لبتان، جدا خواهند شد.
دکتر گری گلدفادن تذکر می*دهد: کاملا بدیهی است که اگر لب*هایتان شدیدا خشکی زده یا اینکه ترک خورده*اند، نباید چنین کاری را انجام دهید!
تقویت ناخن*ها
آیا تا بحال در مانیکور ناخن*هایتان زیاده روی کرده*اید؟ ترکیبی از روغن پخت و پز مورد علاقه*تان (مثلا روغن زیتون) با لیموترش بسازید و ناخن*هایتان را در آن غوطه ور کنید. اگر ناخن*هایتان خشک و شکننده شده*اند، این مخلوط راه حل خوبی برایتان خواهد بود، اما برای سفید کردن ناخن*های زرد هم خوب است.
توجه
بخاطر بسپارید که از لیموترش بر روی پوستتان استفاده کردید، حتما در طول روز از کرم*های ضد آفتاب استفاده نمایید، چرا که لیموترش پوست را بیشتر به اشعه*های UV حساس می*کند.
 
بالا پایین