Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

رده بندی پرفروش ترین شرکت های سازنده تلفن همراه در سال گذشته

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گوشی های موبایل
Konu Başlığı رده بندی پرفروش ترین شرکت های سازنده تلفن همراه در سال گذشته
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :



با پایان یافتن سال مالی ۲۰۱۳ کمپانی های مختلف سازنده تلفن همراه نیز اقدام به جمع آوری گزارشات مالی خود در طول سال گذشته کردند. شرکت سونی نیز در هفته گذشته گزارش مالی سال گذشته خود را منتشر کرد که در آن رشد قابل توجهی نسبت به سال قبل از آن به چشم میخورد.
اما پس از ارائه گزارشات تمامی شرکت های مطرح دنیا پر فروشترین شرکت های سازنده تلفن همراه نیز در سال گذشته مشخص شدند. طبق پیش بینی ها شرکت سامسونگ همچون سال های گذشته بیشترین سهم را در بازار های جهانی به نام خود ثبت کرد. هر چند که آمارها نشان از کاهش سهم سامسونگ نسبت به سال گذشته دارند.

جدول زیر پر فروش ترین شرکت های سازنده تلفن همراه را نشان میدهد. پس از سامسونگ که در رتبه نخست قرار دارد، شرکت کهنه کار نوکیا به لطف گوشی های ارزان قیمت خود در جایگاه دوم قرار دارد. در این جدول سونی رتبه نهم را به خود اختصاص داده است.






اما در بخش اسمارت فون ها ماجرا کمی تفاوت دارد. البته سامسونگ همچنان در رتبه اول است اما اپل در بخش گوشی های هوشمند رتبه دوم را در اختیار دارد و سونی در این بخش در رتبه ششم قرار گرفته است.






سونی پیش بینی کرده تا در سال جاری فروش تلفن های هوشمند خود را به ۵۰ میلیون دستگاه برساند. در صورت تحقق این وعده سونی میتواند حتی به سوم برترین فروشنده های اسمارت فون در جهان نیز دست پیدا کند.​


 
بالا پایین