Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

سوریه در جنگ احتمالی با آمریکا تنها نخواهد بود

  • نویسنده موضوع !
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار سیاسی
Konu Başlığı سوریه در جنگ احتمالی با آمریکا تنها نخواهد بود
نویسنده موضوع !
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan !
?

!

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «عدنان حسن*محمود» سفیر سوریه در ایران در مراسم اعلام همبستگی کشورهای آمریکای لاتین با سوریه که ظهر امروز پنجشنبه در سفارت ونزوئلا برگزار شد، با قدردانی از سفارت ونزوئلا و سفرای عضو اتحادیه آلفا (کشورهای آمریکای لاتین) برای گردهمایی در حمایت از ملت و دولت سوریه و در مخالفت با سیاست*های توسعه*طلبانه آمریکا، با درود بر روح چاوز که علیه امپریالیسم جهانی ایستاد و مقاومت کرد گفت: ما در دورانی زندگی می*کنیم که کشورهای آمریکای لاتین در مقابل استکبار ایستاده*اند.

وی با اشاره به ایستادگی ملت و دولت سوریه در مقابل گروه*های تروریستی طی دو سال اخیر، یادآور شد:* امپریالیسم جهانی به مقامات سوری گفت که اگر سوریه از محور مقاومت خارج شود مشکل این کشور حل خواهد شد.
سفیر سوریه در ایران با اشاره به شکست گروه*های تروریستی و دولت*های منطقه*ای حامی آنها خاطرنشان کرد:* امروز آمریکا مستقیما وارد جنگ با سوریه شده است.
عدنان* حسن*محمود با اشاره به شکست استراتژیک گروه*های تروریستی کشورهای ضدسوری از ارتش و دولت این کشور اظهار داشت: دلایل زیادی وجود دارد که نشان می*دهد گروه**های تروریستی مسلح در مناطق مختلف از جمله خان*الاسد و غوطه شرقی از سلاح شیمیایی استفاده کردند.
سفیر سوریه به همکاری این کشور با بازرسان سازمان ملل برای جست*وجو و کاوش در مناطق آلوده به مواد شیمیایی خاطرنشان کرد:* این همکاری*ها نشان می*دهد که دولت ما از سلاح شیمیایی استفاده نکرده است.
حسن*محمود آمریکا را ضدملت*های منطقه خواند که به دنبال قتل و کشتار و ویرانگری در خاورمیانه می*باشد و شاهد این مدعا را جنگ عراق و کشتار ده*ها هزار انسان بیگناه در عراق دانست.
وی با بیان اینکه آمریکا منشور سازمان ملل و همه حقوق بین*المللی را زیر پا گذاشته و به آنها توجهی نمی*کند، گفت: همه شنیدیم که وزیر جنگ و خارجه آمریکا در مجلس سنا و نمایندگان هدف از این حمله را حمایت از رژیم صهیونیستی در منطقه خواندند. هدف از حمله احتمالی آمریکا ضربه به محور مقاومت است که سوریه، حزب*الله و ایران را شامل می*شود.

سفیر سوریه با بیان اینکه ما در مقابل آمریکا با همه قوا ایستاده و همه اهداف آنها را با شکست روبرو می*کنیم افزود: سوریه طی این دو سال نشان داده که شکست نخواهد خورد.
حسن*محمود ادامه داد: من در ارتباط دائمی با مردم سوریه هستم و تاکید می*کنم که روحیه آنها امروز در حد اعلی برای این حمله احتمالی است.
وی یادآور شد: سوریه در این جنگ تنها نیست زیرا مجموعه مقاومت و کشورهای جهانی در کنار ما خواهند بود. روسیه، چین، کشورهای آمریکای لاتین و برخی کشورهای بین*المللی همراه سوریه خواهند بود و ما افتخار می*کنیم که آلبا حامی سوریه است.
سفیر سوریه با اشاره به اینکه این کشور ایستادگی کرده و به همراه محور مقاومت این حمله را دفع می*کند، خاطرنشان کرد: ملت و حکومت سوریه ایمان دارند که پیروز خواهند شد زیرا آنها اراده والایی برای مقابله با این حمله دارند.
 

Who has read this thread (Total: 0) View details

بالا پایین