Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

سرویس هلد (انتظار) در دستگاه سانترال

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دانستنی ها
Konu Başlığı سرویس هلد (انتظار) در دستگاه سانترال
نویسنده موضوع ertebatgostaran
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ertebatgostaran

ertebatgostaran

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Jun 18, 2014
ارسالی‌ها
555
پسندها
272
امتیازها
0

اعتبار :

دستگاه سانترال به کاربر خود این اجازه را می دهد که برای لحظاتی فرد پشت خط را در حالت انتظار قرار دهد. در این مقاله به بررسی این حالت و آنچه که اتفاق می افتد می پردازیم.

ماهیت و علت انتظار چیست؟
در شرکت ها ممکن است در هنگام مکالمه فرد برای امری اجباری و یا ضروری بخواهد میز کار خود را ترک کند و یا در حین مکالمه مجبور به پاسخ دهی به مکالمه ای جدید باشد. در این لحظه چه باید کرد؟

در گذشته افراد سه انتخاب داشتند که هر کدام از این انتخاب ها تبعاتی ناگوار برای شرکت داشت:

- فرد برای جلوگیری از عبور صدا دست خود را بر روی دهانه گوشی بگذارد، در این مواقع فرد پشت خط، متوجه این عملکرد می شد که بسیار نا امید کننده بود.
- فرد گوشی را بر روی میز کار خود رها کند و به کار خود می پرداخت که در این زمان مکالمه فرد با شخص سوم قابل شنیدن است که این امر بسیار زننده است و قطعا موجب از دست دادن وجه شرکت در برابر فرد تماس گیرنده خواهد شد.
- فرد مکالمه را به صورت کاملا ناگهانی قطع کند. این بدترین و زننده ترین انتخابی است که اپراتور می تواند در این لحظات داشته باشد که مابین مکالمه ای حیاتی و مهم مجبور به قطع شود.

در دستگاه سانترال یک قابلیتی در نظر گرفته شد که این ویژگی به اپراتور پاسخ گو به تماس این امکان را می دهد که فرد پشت خط را در این مواقع در حالت انتظار قرار دهد.
حالت انتظار به زمانی اطلاق می شود که فرد پشت خط دیگر صدایی از محیط مجموعه را نمی شنود و برای او در این هنگام موزیکی و یا نواختی خاص این حالت پخش می گردد. این نواخت ها در دستگاه سانترال به صورت پیش فرض تعریف شده است و کافی است که فرد بر روی گوشی خود کلید HOLD را فشار دهد. با فشردن این کلید سیگنال پخش موزیک برای سانترال ارسال می شود . دستگاه به محض دریافت این سیگنال موزیکی را پخش می کند. هم چنین می توان با کلید INTERCOM در گوشی های مدیریتی سانترال و یا با فشردن قلاب گوشی در تلفن های معمولی پاناسونیک این حالت را لغو کرد و به ادامه مکامه پرداخت.
.
 
بالا پایین