Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

جاري شدن قير مذاب در حوالی پایتخت

اطلاعات موضوع

Kategori Adı خبرهای داغ روز
Konu Başlığı جاري شدن قير مذاب در حوالی پایتخت
نویسنده موضوع ***HeleNa***
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ***HeleNa***

***HeleNa***

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Mar 17, 2014
ارسالی‌ها
5,011
پسندها
855
امتیازها
113
محل سکونت
tEhRaaN
سیم کارت

اعتبار :

افسر آماده منطقه هفت آتش نشاني گفت : جاري شدن قير مذاب از تانکر 25 هزار ليتري در جاده واوان مشکلاتي را به همراه داشت.
عباس خصالي' اظهار داشت: راننده يک دستگاه تانکر حامل 25 هزار ليتر قير مذاب پس از برخورد با ديوار باسکول در تماس تلفني با سامانه 125 سازمان خدمات ايمني و آتش نشاني درخواست کمک کرد.

وي افزود: با توجه به جاري شدن مواد مذاب در کنار جاده؛ ستاد فرماندهي آتش نشانان ايستگاه پنجاه را سريعا به محل حادثه اعزام کرد.
خصالي که در محل حادثه حضور داشت گفت: خودروي تريلر تانکردار ماک حامل 25000 ليتر قير مذاب با ديواره باسکول برخورد کرده بود که در اثر اين برخورد تانکر از چند قسمت شکاف برداشته و قير مذاب با فشار از شکافها نشت مي کرد که آتش نشانان پس از ايمن سازي محل حادثه با استفاده از نوار احتياط ، اقدام به هدايت مواد مذاب به حاشيه امن جاده کردند.
به گفته وي، ماموران آتش نشاني سريعا اقدام به رفع نشتي مواد مذاب و با استفاده از سرلوله اقدام به خنک نمودن تانکر مورد نظر کردند و پس از اتمام عمليات، تانکر مورد نظر با همراهي تحويل عوامل راهور داده شد.
وي تاکيد کرد: اين حادثه تلفات جاني در بر نداشت و فقط خسارات مالي زيادي به راننده و جايگاه باسکول وارد کرد همچنين علت حادثه در دست بررسي کارشناسان سازمان خدمات ايمني و آتش نشاني است.
 
بالا پایین