Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

فردوسي‌پور سه سوته سانسور شد +عکس

اطلاعات موضوع

Kategori Adı خبرهای داغ روز
Konu Başlığı فردوسي‌پور سه سوته سانسور شد +عکس
نویسنده موضوع ***HeleNa***
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ***HeleNa***

***HeleNa***

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Mar 17, 2014
ارسالی‌ها
5,011
پسندها
855
امتیازها
113
محل سکونت
tEhRaaN
سیم کارت

اعتبار :

شامگاه شنبه 21 تيرماه شاهد پخش کليپي تأثيرگذار از شبکه سوم سيما در حمايت از مردم بي پناه فلسطين بوديم؛ گزارش‌گونه اي مستند درباره سوءاستفاده رژيم صهيونيستي از توجه جهانيان به رويدادهاي بين المللي در عرصه ورزش همانند المپيک و جام جهاني فوتبال براي تشديد جنايت عليه صاحبان اصلي سرزمين هاي اشغالي.

بي ترديد يکي از نقاط قوت کليپ يادشده -که از ويژه برنامه پرمخاطب «بيست چهارده» پخش شد- گفتار متن آن با صداي اثرگذار و سمپاتيک "عادل فردوسي پور" بود.


اما امروز بر پايه اسناد ارسالي از جانب مخاطبان جام نيوز، مطلع شديم "يوتيوب" (YouTube) که معروف‌ترين وبگاه بارگذاري و تماشاي فايل هاي ويديويي مي باشد، به دلايل واهي از انتشار کليپ همدردي عادل فردوسي پور با مردم مظلوم غزه طفره مي رود.
اين شرکت زيرمجموعه گوگل (google) که با ادعاي "اشتراک گذاري آزاد ويديو" فعاليت مي کند، از شنبه شب تا کنون تلاش کاربران ايراني براي به اشتراک گذاشتن ويديوکليپ فردوسي پور را ناکام گذاشته و براي اين حرکت که نامي جز «سانسور» نمي توان بر آن نهاد، توجيهي مضحک اقامه مي کند.
کاربران ايراني که قصد انتشار فيلم پخش شده از برنامه «بيست چهارده» در يوتيوب را داشته اند، در کوتاه ترين فاصله زماني با اين پيغام عجيب مواجه شده اند: «this video contains content from FIFA, who has blocked it on copyright grounds»
يعني: «اين ويديو شامل محتوياتي است که فيفا (فدراسيون جهاني فوتبال) بعلت نقض کپي رايت، مسدود شدن آن را خواستار شده است.»[!]
به عبارت ديگر، يوتيوب مدعي است ويديوکليپي که با صداي عادل فردوسي پور در محکوميت دردمنشي هاي رژيم اسرائيل توليد شده، حق مالکيت معنوي فيفا را نقض کرده و به همين دليل انتشار آن در اين وبگاه ناممکن مي باشد!

در هر صورت چه يوتيوب مقصر افتضاح رخ داده باشد و چه فدراسيون جهاني فوتبال، بار ديگر اين واقعيت آشکار شد که شعار "آزادي بيان" و "گردش آزاد اطلاعات" تنها يک دروغ بزرگ براي فريب افکارعمومي است و متأسفانه نفوذ لابي صهيونيسم موجب شده است که «سانسور» به پديده اي سازمان يافته و فراگير در جوامع و نهادهاي غربي تبديل شود.
 
بالا پایین