Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

معرفی کارت گرافیک Geftorce GT 730 ارزان قیمت انويدیا

اطلاعات موضوع

Kategori Adı معرفی سخت افزار
Konu Başlığı معرفی کارت گرافیک Geftorce GT 730 ارزان قیمت انويدیا
نویسنده موضوع DaniyaL
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan DaniyaL

DaniyaL

Wing To Fly
کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 5, 2014
ارسالی‌ها
1,300
پسندها
1,877
امتیازها
113
محل سکونت
Rasht
دل نوشته
آدمها تو را نمی فهمند فقط ترجمه ات میکنند آن هم به زبان خودشان
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
جنسیت
ماه تولد

اعتبار :

معرفی کارت گرافیک Geftorce GT 730 ارزان قیمت انويدیا






در انتهای ماه قبل شاهد بودیم که شرکت مطرح سازنده کارهای گرافیکی انویدیا دو مدل گران قیمت و ارزان قیمت از سری محصولات جیفورس خود را روانه بازار کرد. مدل قدرتمند GTX Titan Z که قیمت سرسام آور 3 هزار دلاری روی آن گذاشته شده است و در مقابل آن مدل ارزان قیمت 100 دلاری Geftorce GT 740 که برای افرادی با بودجه پایین عرضه شده است.امروز انویدیا از کارت گرافیک جدید ارزان قیمت دیگری با نام Geftorce GT 730 پرده برداشت که حدود 90 دلار قیمت خواهد داشت


اين کارت گرافيک قرار است در سه نسخه متفاوت زیر به به بازار عرضه شود :



  • [*=center] مدل GeForce GT 730 با حافظه DDR3 و اینترفیس 128 بیتی
    [*=center] مدل GeForce GT 730 با حافظه DDR3 و اینترفیس 64 بیتی
    [*=center] مدل GeForce GT 730 با حافظه DDR5 و اینترفیس 64 بیتی


نسخه پایه این کارت گرافیک دارای 96 هسته کودا با سرعت پردازنده 700 مگاهرتز است و یک 1 گیگابایت رم DDR3 با کلاک 900 مگاهرتز دارد که تا 1800 مگاهرتز قابل افزایش است. مدل بعدی بسته به شرکت سازنده آن می تواند تا 384 هسته کودا داشته باشد که با سرعت پردازنده 900 مگاهرتز کار می کنند. در این مدل میزان حافظه رم دو برابر شده ولی اینترفیس حافظه آن از 128 به 64 بیت کاهش یافته است. و در نهایت مدل سوم که قدرتمند ترین مدل سری Geftorce GT 730 است تعداد هسته و سرعت پردازنده ای همانند مدل دوم دارد ولی حاظفه رم DDR5 جایگزین DDR3 شده است که طبیعتا کارکرد آن را سریعتر می کند با این وجود میزان رم حافظه رم در این مدل بیش از 1 گیگابایت نیست ولی شرکت انویدیا قول داده است تا به زودی مدل های 4 گیگابایتی از GeForce GT 730 را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

تمامی مدل های بالا از حداکثر رزولیشن 2560 در 1600 پیکسل و DirectX 12 و OpenGL 4.4 پشتیبانی می کنند و دارای پورت های خروجی HDMI، DVI، DisplayPort می باشند.

مطمئنا با توجه مشخصات سری GeForce GT 730 و قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده است نمی توان از این کارت گرافیک انتظارات زیادی داشت. این کارت برای افرادی که می خواهند پس از سال ها کارت گرافیک قدیمی خود را تعویض کنند و تنها از کامپیوترهای خود برای پخش فیلم و موسیقی و اینترنت گردی استفاده می کنند انتخاب بسیار خوبی است ولی اگر اهل بازی های کامپیوتری هستید بهتر است مدل GTX 750Ti را سفارش دهید. این کارت گرافیک قادر خواهد بود بازهایی با گرافیک متوسط را بدون هیچ اشکالی برای شما اجرا کند. البته مسلم است که برای خرید این کارت که باید کمی بیشتر خرج کنید ولی همیشه خرید کارت گرافیک قدرتمند شما را پشیمان نخواهد کرد.



منبع : گجت نیوز
 
بالا پایین