Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

آژانس خبری روابط عمومی پرنا ، اولین خبرگزاری روابط عمومی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı سایر موضوعات
Konu Başlığı آژانس خبری روابط عمومی پرنا ، اولین خبرگزاری روابط عمومی
نویسنده موضوع *مینا*
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan *مینا*

*مینا*

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Sep 12, 2013
ارسالی‌ها
3,063
پسندها
366
امتیازها
83
محل سکونت
زیر اسمون خدا
تخصص
ترانه سرا
دل نوشته
هر وقت دلت شکست خورده هاشو خودت جمع کن نزار هر نامردی منت دست زخمیشو روت بزاره
بهترین اخلاقم
بخشیدن
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه

اعتبار :

[h=2]آژانس خبری روابط عمومی پرنا ، اولین خبرگزاری روابط عمومی[/h]

پرنا آژانس خبری روابط عمومی ایران مخفف Public Relations News Agency است « پرنا » در واقع به عنوان یک خبرگزاری فعال در حوزه روابط عمومی فعالیت کرده و تلاش می کند تا رویداد ها و اخبار روابط عمومی را در سطح ایران و جهان پوشش دهد . بنابر این پوشش وسیع اخبار داخلی و نیز توجه به اخبار و رویداد های مهم جهانی را به عنوان مزیت های رقابتی پرنا می توان قلمداد کرد.




پرنا ، وابسته به موسسه فرهنگی روابط ارمان یکی از موسسه های فعال در عرصه روابط عمومی است که هر ساله با برگزاری سمپوزیوم ها و سمینار ها در تلاش برای بالا بردن سطح روابط عمومی ایران است . از مزایا این موسسه می توان به کارگاه های اموزشی اشاره کرد که هرساله با شرکت بسیار از روابط عمومی های کشور ، در تلاش برای بالا بردن سطح علمی آن هاست .....


یکی مقالات این خبرگزاری

روابط عمومی های پویا زمینه های توسعه و رشد یک سازمان را فراهم می آورند


اصولا" باید صادقانه بپذیریم سازمان های پیشرو و توسعه یافته دارای روابط عمومی هایی پویا و تحرک آفرین هستند.

روابط عمومی می تواند در یک سازمان موجباتی از سرزندگی، پویایی و نشاط را بیافریند و بسیار روشن است که تبع این دستاورد نیز مانند انسان شادابی است که می تواند رفتار و عملکرد بهتر و مطلوبتری از خود بروز دهد.

اگر بپذیریم سازمان های پیشرو دارای روابط عمومی های پویایی هستند، دقیقا" پذیرفته ایم که روابط عمومی های پویا نیز می توانند زمینه های توسعه و رشد یک سازمان را فراهم آورند و در ایجاد سازمانی پویا و پیشرو نقش آفرین باشند و این یک رابطه مستقیم دو سویه است.

به این رابطه از هر زاویه که بنگریم نتایج مثبت و امیدوار کننده ای حاصل می شود بدین گونه که شرط یک سازمان مترقی، برخورداری از یک روابط عمومی کوشنده و نوآور است و از سوی دیگر لازمه چنین روابط عمومی، وجود یک سازمان پویا و مترقی. بنابر این در می یابیم که این دو قطب تاثیرات مستقیمی بر یکدیگر داشته و حضور یکی از آندو، وجود دیگری را باعث می شود. از تحلیل فوق نتیجه می گیریم روابط عمومی در بستر یک سازمان مجهز به نگرش های نوین مدیریتی رشد می یابد و قابلیت اثر بخشی پیدا می کند.

بدون شک "خلاقیت" در سازمان های پیشرو مورد تحسین و ترغیب قرار می گیرد و در این شرایط " جان" و " قالب " روابط عمومی با خلاقیت و نوآوری دوام و تداوم یافته و هر گاه از این اکسیر حیاتی خود فاصله بگیرد یا از آن بی بهره باشد، یقینا" نفس های این نهاد ارتباطی ابتدا به شماره خواهد افتاد و سپس در بستر فنا درازکش خواهد شد و سرانجام باید شاهد ختم فاتحه بر مرگ خود باشد. امری که امروزه علیرغم حضور فیزیکی نهاد روابط عمومی در پاره ای از سازمانها شاهد آن هستیم که روح از کالبد آنان رخت بربسته است.

اصحاب روابط عمومی باید برای خروج از باغ خزان زده، دروازه هایی از نوآوری، اندیشه های هنرمندانه، خلاقیت و در یک کلام فرهیختگی را به روی باغ سر سبزی های روابط عمومی بگشایند.​
 
بالا پایین