Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

بهینه سازی وب سایت طراحی شده برای

اطلاعات موضوع

Kategori Adı سایر موضوعات
Konu Başlığı بهینه سازی وب سایت طراحی شده برای
نویسنده موضوع *مینا*
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan *مینا*

*مینا*

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Sep 12, 2013
ارسالی‌ها
3,063
پسندها
366
امتیازها
83
محل سکونت
زیر اسمون خدا
تخصص
ترانه سرا
دل نوشته
هر وقت دلت شکست خورده هاشو خودت جمع کن نزار هر نامردی منت دست زخمیشو روت بزاره
بهترین اخلاقم
بخشیدن
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه

اعتبار :

[h=2]بهینه سازی وب سایت طراحی شده برای[/h]
بازم یه مقاله جدید از سیستم مدیریت محتوا ی ParsCMS. مثل همیشه تازه و دست اول. بخونید و به جون من دعا کنید !!!
مهمترین خصیصه اینترنت جهانی بودن آن است ، اما ممکن است ، کسب و کار شما محلی باشد و تمایلی نداشته باشید که همه افراد به سایت شما دسترسی داشته باشند ، چرا که مشتریان شما ، در شهر یا محله شما زندگی می کنند و سایر افراد مخاطب کسب و کار شما نیستند. در عوض باید بر روی محله یا شهر خود تمرکز کنید. ممکن است این سوال را بپرسید که چگونه من دامنه افراد را به شهر یا محله خود محدود کنم ، زمانی که گوگل سایت من را در معرض دید همه قرار می دهد. پاسخ به این سوال را ذیلا مطالعه می کنید :
استفاده از موقعیت مکانی تان در کلمات کلیدی :
ترفند اول ، استفاده از موقعیت تان در کلمات کلیدی خود است. به عنوان مثال ، اگر شما در لندن هستند و کارتان فروش بیمه اتومبیل است ، مهم ترین عبارت کلیدی شما ، عبارت خواهد بود از "بیمه ماشین لندن" ، و دلیل آن هم این است که این عبارت ، شامل کسب و کار شما همراه با محل زندگی تان و افرادی است که که به دنبال بیمه اتومبیل در شهر لندن می گردند.
به کار بردن موقعیت تان در متاتگ ها :
متاتگ برای موتورهای جستجوگر ، چندان اهمیتی ندارد ، اما بهتر است ، شما از نام شهر یا محل کسب و کارتان ، در متاتگ توضیحات استفاده کنید ، تا هنگام جستجوی کاربران در گوگل ، در نمایش توضیح لینک سایت تان ، نام شهر یا محله مورد نظر شما هم نمایش یابد. بنابراین استفاده از نام شهر ، صرفا در متن یا صرفا در متاتگ ها اشتباه است.
استفاده مکرر ، از موقعیت خود در متن صفحه :
تعدد استفاده از کلمات کلیدی مورد نظر در متن ، کمک خواهد کرد که صفحه شما برای موتورهای جستجو ریال بهینه شود ، بنابراین شما رتبه خوبی پیدا خواهید کرد ، اگر "بیمه اتومبیل" را در متن تان با نام شهر یا محل خود ترکیب کنید و تا حدی که به محتوای تان آسیب نرساند ، از آن استفاده نمایید.
امکان استفاده از اماکن گوگل و یاهوی محلی
این امکان در یاهو و گوگل وجود دارد که شما مکان خود را بر روی نقشه تعیین نمایید و کاربران بتوانند جستجو کرده و نزدیک ترین مراکز ارائه خدمات "بیمه اتومبیل" را به شهر یا محل خود شناسایی نمایند.
جذب لینک با اشاره به محل کسب و کارتان :
اگر قصد تبادل لینک یا دریافت لینک از سایت ها و وبلاگ های اینترنتی را دارید ، بهتر است لینکی که به سایت شما داده می شود ، شامل نام شهر یا محل کسب و کارتان باشد. این تاثیر زیادی در یافت شدن سایت شما ، هنگام جستجوی کلیدواژه مورد نظر ، همراه با نام شهر یا محله دارد.
ثبت سایت در موتورهای جستجوی محلی :
سایت هایی مانند گوگل ، یاهو ، بینگ و ... ، موتورهای جستجوگر جهانی هستند ، اما به موازات آن ها موتورهای جستجوی محلی نیز وجود دارند که صرفا اطلاعات را در حیطه یک شهر یا منطقه خاص جستجو می کنند (بیشتر در وب جهانی). موتورهای جستجوی محلی ، مانند معادن طلا هستند. به عنوان نمونه بهتر است از بایدو برای جستجو در بازار چین استفاده نمایید ، تا از گوگل
ثبت سایت در دایرکتوری محلی :
علاوه بر موتورهای جستجوی محلی ، شما باید سعی کنید شانس خود را با دایرکتوری محلی ، نیز بیازمایید. ممکن است فکر کنید ، دیگر هیچ کس از طریق دایرکتوری های وب به دنبال مطالب مورد نظر خود ، نمی گردد ، اما این موضوع مطلقا هم صحیح نیست ، به عنوان مثال ، هنوز هم بسیاری از مردم ، یکی از اولین جاهایی که در آن به جستجوی یک فروشنده محلی برای یک محصول خاص می گردند ، صفحات زرد است.
درج آگهی در موتورهای جستجوگر و محدود کردن حیطه نمایش به شهر یا محله تان :
یکی از کارآمد ترین راه ها ، برای هدایت ترافیک هدفمند محلی به سایت شما ، استفاده از آگهی های محلی هدفمند در موتورهای جستجوگر است. سایت هایی مانند گوگل و یاهو ، این امکان را فراهم می آورند که حیطه افرادی را که هنگام جستجوی کلمات کلیدی مورد نظر شما ، تبلیغ تان را مشاهده می کنند ، محدود به شهر خود نمایید. آگهی های کلاسه بندی شده ، از بهترین راهکارهای دستیابی به بازار هدف است.
دائما کلمات کلیدی خود را بررسی نمایید :
ایده خوبی است ، اگر هر از گاهی کلمات کلیدی خود را بررسی کرده و جایگاه خود در موتورهای جستجو را ببینید. نیازی به گفتن ندارد ، مردم لزوما ، برای بیمه اتومبیل خود در شهر لندن ، دقیقا کلیدواژه "بیمه اتومبیل لندن"را جستجو نمی کند ، زیرا بسیاری از ایشان با استفاده از عبارت های مشابه دیگری ، جستجوی خود را آغاز می کنند و سایت شما ، همچنان برای کلیدواژه " بیمه اتومبیل لندن" ، بهینه سازی شده است و این یعنی اتلاف وقت و پول ! برای این کار خوب است که نیم نگاهی هم به کلمات کلیدی رقبای خود بیاندازید ، این کار سرنخ خوبی از کلمات کلیدی مشابهی می دهد که مردم ، جتجو می کنند.
استفاده از رسانه های اجتماعی :
رسانه های اجتماعی ، می تواند ترافیک خوبی را به یک سایت هدایت کنند ، لااقل در مقایسه با موتورهای جستجوی محلی ، استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی ، چیزی نیست که بتوان از آن چشم پوشید. فیس بوک ، توییتر و سایر سایت های شبکه های اجتماعی پتانسیل بالقوه بزرگی ، برای فروش و بهبود کسب و کار شما دارد. به وسیله شبکه های اجتماعی می توانید کسب و کارتان را به صورت رایگان ترویج دهید و مردم دقیقا به چیزی برسند که به آن نیاز دارند. به خصوص در این راستا ، در سایت های شبکه اجتماعی ، گروه های محلی ، از ارزش زیادی برخوردارند ، چرا که اعضای آن ها ، عمدتا از منطقه یا شهر شما هستند.
ایجاد صفحات جداگانه در سایت ، برای مکان های مختلف مورد نظرتان :
هنگامی که کسب و کار شما ، در مکان های مختلفی فعال است ، کار کمی مشکل تر می شود ، چرا که شما باید برای همه آنها صفحات خود را بهینه سازی نمایید و تمامی کارهای بالا را برای تک تک آن ها انجام دهید. البته مطمئن باشید از این صرف زمان و انرژی پشیمان نخواهید شد ، ولی اگر فرصت کافی برای این کار ندایرد ، می توانید ، مثلا برای مثال قبلی ، سایت خود را به این شکل برای موتورهای جستجو ، بهینه سازی نمایید : " بیمه اتومبیل لندن ، برلین ، پاریس ، نیویورک". البته می توانید چندین دامنه نیز ، با محدود کردن پسوند آن به کشور مورد نظرتان ثبت نمایید ، به عنوان نمونه uk.co ، برای انگلستان ، یا .gb برای آلمان و .... ، اما انجام این کار صرفا زمانی معقول است که کسب و کار شما واقعا چند ملیتی باشد ، در غیر این صورت ، سایت صفحات مجزا ، برای هر یک از این شهرها ، کفایت می کند.
این یک راهنمای ساده ، جهت بهینه سازی سایت ، برای موتورهای جستجوگر برای جستجوهای محلی بود و زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که تکیه شما بر بازار محلی باشد. البته ممکن است شما ، در حال حاضر نیز برخی از این کارها را می کنید ، ولی می توانید سایر موارد را نیز امتحان کنید و نهایتا تصمیم بگیرید که کدام راهکار ساده تر ، کم هزینه تر و پر بازده تر می باشداما در ابتدا ، توصیه می کنم ، بدون هیچ پیش فرضی تمامی این راه حل ها را امتحان کنید و بعد از دریافت بازخورد ، راهکارهای پرهزینه و کم کاربرد را محکوم نمایید. www.ParsCms.com
 
بالا پایین