Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

جریمه سایت توسط گوگل

اطلاعات موضوع

Kategori Adı سایر موضوعات
Konu Başlığı جریمه سایت توسط گوگل
نویسنده موضوع *مینا*
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan *مینا*

*مینا*

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Sep 12, 2013
ارسالی‌ها
3,063
پسندها
366
امتیازها
83
محل سکونت
زیر اسمون خدا
تخصص
ترانه سرا
دل نوشته
هر وقت دلت شکست خورده هاشو خودت جمع کن نزار هر نامردی منت دست زخمیشو روت بزاره
بهترین اخلاقم
بخشیدن
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه

اعتبار :

[h=2]جریمه سایت توسط گوگل[/h]
این الگوریتم بسیاری از کاربران فکر کردند که مرگ سئو اتفاق افتاده است و دیگر برای افزایش رتبه باید به فکر راه های دیگری باشند اما با بررسی نتایج بدست آمده و البته صحبت‌های مدیر بخش مبارزه با اسپم جستجوگر گوگل مشخص شد که الگوریتم Over Optimization نه تنها باعث مرگ سئو نشده است بلکه قوانین و راه کارهای جدیدی را برای سئو کاران نیز با خود به همراه داشته است. در این آموزش از سایت ما با چند تکنیک ساده آشنا می‌شویم که با رعایت کردن آن‌ها در سایت‌های خود می‌توانید مطمئن باشید که سایت شما به دلیل سئو بیش از حد توسط گوگل جریمه نخواهد شد. در حقیقت این الگوریتم که قبل از این نیز در رتبه بندی نتایج موتور جستجوگر گوگل تا حدودی از آن استفاده می‌شد برای جلوگیری از انتشار اسپم بیشتر و استفاده از تکنیک قدیمی سئو که این روزها اکثر اسپمرها از آن‌ها استفاده می‌کنند انتشار یافته است.
لینک ورودی (backlinks) کمتر، افزایش کیفیت لینک‌ها
یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید برای جلوگیری از Over Optimization شدن سایت یا وبلاگ خود این روزها به آن توجه کنید کاهش تعداد لینک ورودی و یا همان backlinks خریداری شده و در مقابل آن افزایش کیفیت لینک ورودی سایت خود است. در نوشته های قبلی دسته بندی سئو سایت ما در این باره آموزش‌های بسیاری را با هم خوانده‌ایم اما در لیست زیر به صورت خلاصه با کاربردی‌ترین ترفند در این زمینه آشنا می‌شویم.
لینک ورودی باید از سایت و وبلاگ‌هایی باشند که ارتباط موضوعی با سایت شما دارند.
عنوان لینک سایت شما در سایت دیگر باید از تنوع بالایی برخوردار باشند که برای انجام این کار می‌توانید از نام سایت یا برند خود در لینک، آدرس URL سایت، کلمات کلیدی مرتبط با محتوای سایت (توجه داشته باشید استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی کوتاه که تعداد جستجو بالایی دارند همانند عبارت «دانلود» باعث Over Optimization می‌شود) و … استفاده کنید. از خرید لینک ورودی backlinks به سایت خود که معمولاً از تمامی صفحات سایت یا وبلاگ مورد نظر به سایت شما اشاره می‌کند خودداری کنید و با نوشتن پست مهمان در سایت مرتبط و تائید شده از نظر گوگل و همچنین ارسال دیدگاه در سایت دیگر با استفاده از آدرس سایت خود (حتی سایت‌هایی که لینک قسمت نظرات آن‌ها به صورت Nofollow است) سعی کنید تعداد لینک با کیفیت سایت خود را افزایش دهید.
به هیچ عنوان در بازه زمانی کوتاهی تعداد بالایی backlink به صفحه اصلی سایت خود و یا صفحات داخلی آن نسازید.
در هنگام ساخت لینک ورودی به سایت خود به غیر از لینک دادن به صفحه اصلی سایت به صفحات داخلی نیز لینک بسازید تا backlinks سایت شما حالت طبیعی‌تری از نظر گوگل به خود بگیرند.
در صورتی که رقبای کاری شما که در صفحه اول نتایج جستجو گوگل برای کلمات مرتبط با موضوع کاری شما نمایش داده می‌شوند 50 لینک ورودی به سایت خود دارند با ساخت تعداد بالای لینک ورودی (برای مثال 2000) طبیعی بودن لینک ورودی سایت خود را از نظر گوگل به خطر نیندازید.
طراحی سایت
صفحات سایت خود را با کلمات کلیدی پر نکنید و محتوای طبیعی انتشار دهید
یکی دیگر از نکاتی که باید در هنگام ارسال نوشته جدید در سایت خود به آن توجه داشته باشید استفاده از کلمات کلیدی مورد نظر در حد معمول است. سال‌ها است که موتورهای جستجوگر از الگوریتم‌هایی مانند چگالی کلمه کلیدی در صفحه و … برای رتبه بندی سایت‌ها استفاده نمی‌کنند و به همین خاطر نیز بهتر است به هیچ عنوان از تکنیک‌های Keyword stuffing استفاده نکنیم. بهتر است محتوای به جای استفاده از کلمات کلیدی مرتبط به صورت مکرر به گونه ای نوشته شوند که به خوبی توسط کاربران قابل درک باشند و از این طریق محتوای صفحات سایت ما نیز از نظر ربات موتورهای جستجوگر مانند Google به عنوان محتوای طبیعی (Natural Content) شناخته شوند که خود باعث افزایش رتبه سایت و سئو آن می‌شود.

 
بالا پایین