Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

ترافیک سایت از طریق رسانه های اجتماعی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı سایر موضوعات
Konu Başlığı ترافیک سایت از طریق رسانه های اجتماعی
نویسنده موضوع *مینا*
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan *مینا*

*مینا*

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Sep 12, 2013
ارسالی‌ها
3,063
پسندها
366
امتیازها
83
محل سکونت
زیر اسمون خدا
تخصص
ترانه سرا
دل نوشته
هر وقت دلت شکست خورده هاشو خودت جمع کن نزار هر نامردی منت دست زخمیشو روت بزاره
بهترین اخلاقم
بخشیدن
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه

اعتبار :

[h=2]ترافیک سایت از طریق رسانه های اجتماعی[/h]
برای هر یک از صاحبان سایت یکی از مهمترین اهداف برای وب سایت شخصی، دیده شدن سایت شان می باشد. در حالی که روش های مختلفی برای ایجاد حضور خاص در اینترنت وجود دارد، اما فقط تعدادی از آنها موثر هستند. یکی از راه های کارآمد و موثر برای حضور بهتر سایت در اینترنت توسط بازاریابی موتور جستجو (SEM) انجام می گردد.

هر وب سایت که مقدار زیادی ترافیک وب سایت در موتور جستجو دارد، شانس بیشتری برای سود بیشتر در مقایسه با سایت هایی که کمتر در معرض نمایش هستند، خواهد داشت. به عبارت دیگر حجم بالای ترافیک سایتمعادل فروش بیشتر و ترغیب بازدیدکنندگان به خرید می باشد. کافی است وب سایت شما در بالای لیست نتایج در موتور جستجو به نمایش در آید و هر زمان که افراد در جستجوی اطلاعاتی مرتبط باشند، با وب سایت شما مواجه می شوند.
اما این که رنکینگ یک وب سایت در بالای صفحه نتایج موتور جستجو باشد، به سادگی میسر نیست. در واقع تعداد کمی از صاحبان سایت ها ،دارای دانش کافی و مورد نیاز
در برای انجام امور مورد نیاز دارند.

راه دوم، از طریق استفاده از شبکه های اجتماعی می باشد، امابازاریابی شبکه های اجتماعی برای گرفتن ترافیک سایت مانند موتور جستجو موثر عمل نمی نماید.
بازاریابی رسانه های اجتماعی در طی چند سال اخیر بیشتر از همه با وب سایت های محبوبی مانند فیس بوک، تویتر،LinkedIn و دیگر وب سایت های مشابه بر روی صحنه آمده و مطرح می باشد. هیچ کس نمی تواند مطمئناً بگوید که چه اتفاقاتی برای بازاریابی رسانه های اجتماعی از 5 سال اخیر تا به امروز افتاده و یا شبیه چه بوده است.

اما هر کس با این موضوع موافق است که مفهوم استفاده از اینترنت برای برقراری ارتباطات اجتماعی از واقعیت دور نیست.

برای فروشندگان و بازاریابان اینترنتی یک سوال مهم وجود دارد و آن هم این است که "آیا بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند کمکی به مذاکرات تجاری آنها داشته باشد!" پاسخ "بله" می باشد. نباید به طور مستقیم از طریق رسانه های اجتماعی با شخص دیگری مذاکره تجاری کنیم.(هرچند گمان می رود که ممکن است استثناء نیز وجود داشته باشد)

مسئلهء مهم این است که رسانه های اجتماعی ابزار بسیار مناسبی است که اشخاص می توانند از آن برای ایجاد موقعیت در اینترنت استفاده کرده و حتی قبل از شروع مذاکرات، می تواند کمک به کسب شهرت آنلاین برای شما باشد. مذاکرات در دو بخش و زمینه اصلی منجر به برد و یا باخت خواهد شد.

بخش اول دوره ای از زمان است که منجر به آغاز مذاکرات در رسانه های اجتماعی خواهد شد، هنگامی که هر دو طرف در حال آماده سازی برای مذاکرات می باشند.

دومی نقطهء نهایی است، هنگامی که هر دو طرف در حال کار کردن بر روی جزئیات مذاکره هستند. با توجه به رسانه های اجتماعی، ما طرفدار انجام مذاکرات تجاری در مورد کسب و کار آنلاین در ملاء عام نیستیم! دلیل آن این است که بسیار مهم است که طول زمان فرایند مذاکره، احترام و صداقت برای هر شخصی که در آن پروسه وجود دارد و باید حفظ شود و به آن توجه کافی شود.

اگر همینطور بدون هیچ قانون و اساسی فقط مطالب را برای دیدن و خواندن برای افراد ارسال کنید، اطمینان از این امر می تواند بسیار سخت باشد. به همین دلیل است که می گوییم بهترین مورد استفاده از بازاریابی شبکه های اجتماعی در قبل از شروع مذاکره در مورد کسب و کار آنلاین می باشد. در این صورت زمینه لازم برای معرفی شما و اینکه چه کسی هستید و نتیجه مورد نظر شما چه می تواند باشد را فراهم می نماید.

بهترین مثال در این مورد Donald trump می باشد. (او یک نجیب زاده آمریکایی، تاجر، نویسنده و شخصیتی تلوزیونی می باشد) این شخص از ابزارهای بازاریابی شبکه های اجتماعی استفاده می نماید و این رسانه ها به طور کلی به همه اجازه می دهد تا بدانند که او کیست و چه کاری انجام می دهد.

هدف Donald trump شناخته شدن نام تجاری او توسط تمامی افراد می باشد. در واقع نام تجاری او خودش می باشد. می خواهد نام تجاری خود را به صورت مطلوب به افراد نشان دهد. او فرد زیرکی به نظر می آید و از بازاریابی شبکه های اجتماعی برای پیشبرد شخصیت خود استفاده نموده است.

از سوی دیگر این امر باعث بالا رفتن موقعیت او در هر مذاکره تجاری خواهد شد. از طرف دیگر به هر کسی که ممکن است برای کسب و کار با او برنامه ای داشته باشد نیز هشدار می دهد که به احتمال زیاد دشوار خواهد شد.




بر عکس فرد دیگری که از بازاریابی رسانه های اجتماعی استفاده کرده اما یک تصویر عادلانه از خود نشان داده، Warren Buffett میلیونر می باشد. تصویر او در رسانه های اجتماعی دستکاری شده است و رسانه ها به طور کلی یکی از واژه های پر معنی، طولانی و بسیار هوشمندانه در مورد سرمایه گذاری و معاملات سریع و بر اساس چگونگی شرایط شناخته شده است.

در نتیجهء این تصاویر بسیاری از افراد ممکن است به مراتب بیشتر تمایل به گفتگو و مذاکره با Warren Buffett پیدا کنند. تحت این باور اگر با این شخص مذاکره تجاری داشته باشند، رفتار آنها نسبتاً بیشتر منصفانه خواهد بود. مثال هایی که در اینجا استفاده شده بسیار گسترده است اما خودتان می توانید به تصاویر نگاه کنید.

خواهید فهمید که چرا ما اعتقاد بسیار قوی پیدا کرده ایم که هر کسی که در حال برنامه ریزی برای انجام هر قدر معامله و مذاکره با دیگران است، نیاز به این موضوع دارد که حتماً از تصویر اینترنتی خود مطمئن شود. استفاده از وب سایت های رسانه اجتماعی به موقعیت شما و کسب و کار شما به صورتی که می خواهید توسط دیگران دیده شود، کمک خواهد کرد.

پس در این زمینه و چگونگی انجام آن فعال باشید. اگر شخص شما فعال نباشید، دیگران ممکن است تصویر دقیقی از شما و کسب و کارتان نداشته باشند. اگر می خواهید وارد مذاکره تجاری با دیگر افراد و بستن قرارداد های تجاری و یا هر چیز دیگری در این زمینه شوید، طرف دیگر به احتمال زیاد نام تجاری و یا نام شما را "گوگل" کرده (جستجو کرده) تا ببیند چه چیزهایی می توانند از شما یاد بگیرند. (این عمل بسیار رایج است)

طرف دیگر می تواند تمام چیزهایی که در مورد شما وجود دارد را بخواند و آنچه که می خواند ممکن است تاثیرات زیادی در چگونگی ایجاد مذاکره تجاری با شما داشته باشد. برخی از افراد ممکن است بر این باور باشند که بازاریابی شبکه های اجتماعی جایی در دنیای کسب و کار حرفه ای ندارد. اما متاسفانه باید بدانند که این یک تفکر قدیمی و یا بهتر بگوییم، مربوط به سال 2009 می باشد.

امروزه موتورهای جستجو همه چیز را بررسی و ضبط می کنند و افراد انتظار دارند که همه چیز را در آن پیدا نمایند. هنگامی فردی نمی تواند چیزی که می خواهد را در وب پیدا کند، به آن مورد بسیار بیشتر مشکوک خواهد شد.

در نهایت باید بدانید که برای یک لحظه هم فکر نکنید که وب در حال حاضر و سالهای آینده از قدرت کمی برخوردار خواهد شد؛ قضیه درست نقطه مقابل آن است ، یعنی دنیای وب بسیار بسیار قدرتمندتر خواهد شد. هر چه زودتر این واقعیت را بپذیرید که نیاز به استراتژی های بازاریابی شبکه های اجتماعی در کسب و کار آنلاین خود دارید، برای خودتان بهتر خواهد بود.

استراتژی مطالب ارسالی، چگونگی ایجاد موقعیت تان در شبکه و تمامی موارد در شبکه های اجتماعی ضروری می باشد. باید انتخاب شما عاقلانه و سازگار باشد. همیشه به خاطر داشته باشید، احترامی که به دیگران می گذارید و صداقت شما در کار "بی قیمت" و بسیار با ارزش می باشد. اگر استراتژی های بازاریابی شبکه های اجتماعی خود را بر پایه احترام و صداقت ایجاد نمایید، مطمئناً در کار خود موفق بوده و موقعیت تجاری خود را به درستی برای امروز و فردا ها ایجاد خواهید کرد.

 
بالا پایین