Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

با ساعت هوشمند جدید سامسونگ دیگر به گوشی نیاز نخواهید داشت

اطلاعات موضوع

Kategori Adı سامسونگ
Konu Başlığı با ساعت هوشمند جدید سامسونگ دیگر به گوشی نیاز نخواهید داشت
نویسنده موضوع shahd1100
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan shahd1100

shahd1100

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Aug 9, 2014
ارسالی‌ها
12
پسندها
11
امتیازها
0
محل سکونت
اهواز
تخصص
فناوری و تکنولوژی سخت افزار
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
ماه تولد

اعتبار :

سامسونگ همیشه عاشق این بوده که خود را در همه زمینه های مربوط به تکنولوژی، پیشرو و خلاق نشان دهد. این شرکت می‌خواهد به تمام ایده های ممکن جامه عمل بپوشاند، حال می‌خواهند کاربردی باشند یا تنها ویترین پر کن.
یکی از سوالات رایج در میان طرفداران ساعت‌های هوشمند این است که چرا این گجت های پوشیدنی از شیار سیمکارت بی بهره‌اند. پاسخ‌های منطقی زیادی برای این سوال وجود دارد. عده ای معتقدند که اساسا کارکرد ساعت‌های هوشمند چیزی جز برقراری تماس تلفنی است.
بر اساس شنیده‌ها، سامسونگ قرار است در نمایشگاه IFA 2014 از ساعت هوشمند گلکسی گیر سولو (Galaxy Gear Solo) رونمایی کند. از قرار معلوم، این ساعت سیمکارت خور است و شما برای استفاده از آن به تلفن هوشمند هیچ احتیاجی نخواهید داشت. توسط این ساعت شما به راحتی می‌توانید تماس تلفنی برقرار کرده یا به تماس‌های وارده پاسخ دهید. با این حال هنوز از سیستم عامل به کار رفته در "گیر سامسونگ در مراسم MWC 2014 از دو ساعت هوشمند گیر 2 و گیر 2 نئو رده برداشته بود. 6 ماه قبل از آن تاریخ، این شرکت نسخه اولیه گلکسی گیر را معرفی کرده بود.
تنها چند هفته با نمایشگاه IFA امسال فاصله داریم. در این مراسم چشممان به جمال فبلت گلکسی نوت 4 روشن خواهد شد. بر اساس حرف و حدیث‌های چند روز اخیر، گویا باید منتظر گلکسی گیر سولو نیز باشیم. باید دید آیا ساعت هوشمند سیمکارت خور سامسونگ مورد استقبال عموم قرار می‌گیرد یا خیر.سولو" اطلاعی در دسترس نیست. عده ای از احتمال تعبیه سیستم عامل نوظهور تایزن خبر داده‌اند؛ عده ای هم گفته‌اند که سامسونگ از سیستم عامل اختصاصی اندروید ور (Android Wear) استفاده خواهد کرد.
منبع :
digikala
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy
بالا پایین