Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

بهترین طراحی برای بیشترین استفاده از یک آپارتمان کوچک!

اطلاعات موضوع

Kategori Adı تزئينات در خانه
Konu Başlığı بهترین طراحی برای بیشترین استفاده از یک آپارتمان کوچک!
نویسنده موضوع BlueBoy
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan BlueBoy

BlueBoy

کـاربـر ویــژه
کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Oct 16, 2013
ارسالی‌ها
458
پسندها
1,025
امتیازها
93

اعتبار :




چه طراحی سه‌گانه جذابی! این سكو در آپارتمانی در شهر بارسلون طراحی شده است و سه وظیفه به عهده دارد: یك فضای نشیمن است، دارای فضاهای نگهدارنده است، و پله ورود به تراس است. طراحی این سكو بسیار شیك و خاص است. پیش از این‌كه این آپارتمان توسط شركت معماری Nook بازسازی شود، دسترسی به تراس به دلیل وجود یك در دشوار بود و به همین دلیل طراحان فضای تراس را باز كردند تا نور طبیعی بیش‌تری وارد فضای داخلی خانه شود.







آن‌ها به راه‌پله‌ای نیاز داشتند كه از طریق آن دسترسی به تراس راحت شود و شاید كاربرد دیگری هم به آن اضافه می‌كردند.استفاده از كفپوش‌های چوبی در سكو ایده‌ای بسیار هوشمندانه است، زیرا سكو بزرگ است و استفاده از كفپوش چوبی باعث می‌شود این فضا قسمت دیگری از خانه در نظر گرفته شود و بتوان در آن نشست و به مناظر بیرون نگاه كرد. بهترین قسمت این طراحی ایجاد فضاهای نگهدارنده در فضای زیرین سكو است.









آشپزخانه اپن است و با فضای نشیمن در یك سطح قرار دارد. آشپزخانه فضایی جذاب است كه می‌توان در آن نشست، مطالعه كرد، و از زندگی لذت برد. در این دوران باید بیش‌ترین استفاده را از فضاهای كوچك كرد كه طراحان شركت معماری Nook این كار را به تمامی انجام داده‌اند.









نور طبیعی زیادی وارد فضای نشیمن سكو می‌شود و به همین دلیل این فضا بسیار مناسب نشستن و مطالعه است.


 
بالا پایین