Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

استفاده حرفه ای تر از سشوار

اطلاعات موضوع

Kategori Adı آموزش آرایشگری
Konu Başlığı استفاده حرفه ای تر از سشوار
نویسنده موضوع v!olet
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan v!olet

v!olet

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
1,388
پسندها
192
امتیازها
0
محل سکونت
تو قلب عشقم
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
...
دل نوشته
نیستی خودت کنارم و صدات همش تو گوشمه
بهترین اخلاقم
...
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :


استفاده از سشوار
فرادی که از این روش برای خشک*کردن موهای*شان استفاده می*کنند باید مراقب باشند یک دسته مو بیش از چند ثانیه هوا نخورد و جای آن مکرر عوض شود
چگونه موهای*تان برق بیفتد
اگر می**خواهید پس از سشوار کشیدن موهای**تان برق بیفتد، از باد گرم سشوار استفاده کنید. هر چه بیشتر از باد سشوار و برس روی یک بخش از موهای**تان استفاده کنید، موهای**تان بیشتر برق می**افتند ولی در این صورت امکان صدمه دیدن موهای**تان در اثر باد داغ سشوار نیز افزایش می**یابد.
کاربرد باد سرد سشوار
اگر سشوار را طوری تنظیم کنید که باد سرد تولید کند، روغن*، ژل و سایر فرآورده*هایی که برای فرم دادن موهای**تان استفاده کرده*اید روی موهای**تان ثابت خواهند شد همچنین از ایجاد الکتریسیته ساکن در موهای**تان جلوگیری خواهد کرد. هنگام استفاده از سشوار، آن را روی موهای**تان حرکت دهید و یک*جا نگه ندارید، زیرا حرارت ثابت سشوار به موهای**تان آسیب خواهد زد.
کاربرد سرهای پخش*کننده
تلاش کنید سرهای مخصوص پخش*کننده حرارت و باد را به دهانه سشوارتان وصل کنید تا حرارت بر سطح موهای**تان پخش شود، به*ویژه اگر موهای**تان مجعد است، استفاده از این سرها سبب می*شود موهای**تان شکل و فرم دلخواه را به دست آورند. گرچه استفاده از سرهای ویژه، زمان سشوار کشیدن را طولانی*تر خواهد کرد.
چگونه موهای*تان آسیب نبینند
برای خشک*کردن مو به وسیله سشوار، باید درجه حرارت آن کم و سرعتش ملایم باشد زیرا حرارت بیش از ۵۰ درجه باعث آسیب رسیدن به موها می*شود. همچنین سشوار باید از فاصله دور حداقل در فاصله ۶ تا ۱۲ سانتی*متری از موها گرفته شود و جریان هوا از سطح موها گذرانده شود و مستقیما به پوست سر و ریشه موها دمیده نشود. افرادی که از این روش برای خشک*کردن موهای*شان استفاده می*کنند باید مراقب باشند یک دسته مو بیش از چند ثانیه هوا نخورد و جای آن مکرر عوض شود؛ موها به*طور کامل خشک نشود به دلیل این*که مو نرم و قابل انعطاف باشد نیاز به مقداری رطوبت دارد، در مورد موهای آسیب دیده نیز باید احتیاط بیشتری صورت گیرد و ضمن استفاده از حالت*دهنده مو از درجه کم سشوار استفاده شود.
 
بالا پایین