Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

ابزاری برای مسدودکردن دسترسی سامانه‌های جاسوسی به شبکه کاربران

  • نویسنده موضوع Ops
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار علمی
Konu Başlığı ابزاری برای مسدودکردن دسترسی سامانه‌های جاسوسی به شبکه کاربران
نویسنده موضوع Ops
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ops

Ops

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jan 24, 2014
ارسالی‌ها
10,600
پسندها
3,164
امتیازها
113
محل سکونت
AhWaZ
تخصص
SheYtOni
دل نوشته
:)
بهترین اخلاقم
MehRabOni
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

جولیان اولیور ، مبترک اهل برلین، ابزاری ابداع کرده‌ که دسترسی سامانه‌های جاسوسی به شبکه وای‌فای کاربران را بنا بر انتخاب خودشان مسدود می‌کند.
شیوه‌های فراوانی برای جاسوسی‌کردن از افراد وجود دارند که از آن میان می‌توان به میکروفون‌های پنهان، عینک گوگل، پهپادها و دوربین‌های امنیتی اشاره کرد. هم‌اکنون «جولیان اولیور» روتری ارائه داده‌ که چنین ابزاری را شناسایی و دسترسی آن‌ها به شبکه وای‌فای کاربران را مسدود می‌کند.
مالکان روتر Cyborg Unplug همچنین می‌توانند ارتباط تمامی ابزارهای موردهدف را از هر شبکه‌ای که آن‌ها با آن در ارتباط هستند، قطع کنند. ابزار ابداعی به دنبال شناسایی سیستم‌هایی است که کاربر آن‌ها را از دسترسی به شبکه‌اش منع کرده است. این فناوری با شناسایی‌ چنین سیستم‌های جاسوسی پیغام هشدار می‌دهد و جریانی از سیگنال‌های ویژه را برای قطع ارتباط آن‌ها با شبکه کاربر ارسال می‌کند.
هنگامی که یک ابزار شناسایی می‌شود، روتر پیغام هشدار می‌دهد و ابزار موردهدف به طور خودکار از شبکه قطع می‌شود. هشدارها بسته به مدل روتر یا توسط صدای رادیویی یا ال‌ای‌دی‌های جرقه‌زننده داده می‌شوند.
ابزار جدید در دو مدل عرضه می‌شود: مدل Territory Mode (که «اولیور» آن را توصیه می‌کند)، ارتباط ابزار جاسوسی موردهدف را از شبکه‌ انتخاب‌شده کاربر قطع می‌کند. مدل دیگر All Out Mode است که تمامی ابزار موردهدف را از تمامی شبکه‌هایی که به آن متصل هستند، قطع می‌کند.
سازنده این فناوری اعلام کرده، روتر ابداعی برای حالت‌هایی که کنترل شدید روی شبکه بی‌سیم محلی وجود دارد، طراحی نشده بلکه برای شبکه‌هایی مانند مدرسه، رستوران یا دفاتر اداری خلق شده که تعداد زیادی از افراد از آن‌ها استفاده می‌کنند. این مکان‌ها یا شبکه وای‌فای باز به کاربران ارائه می‌دهند یا این که به آن‌ها رمز عبور می‌دهند.
سامانه Cyborg Unplug همچنین به افراد امکان مسدودکردن ابزار انتخابی‌شان را می‌دهد به طور مثال، آن‌ها می‌توانند به گوشی‌های هوشمند اجازه دسترسی به شبکه‌ وای‌فای خود را بدهند اما به ابزار عینک گوگل چنین امکانی ندهند.
دو مدل فناوری ابداعی سال آینده با بهای 50 و 100 دلار در دسترس خواهند بود.
انتهای پیام
 
بالا پایین