Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

چرا تعویض لوازم آرایش اینقدر مهم است ؟

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı آرایشی و زیبایی
Konu Başlığı چرا تعویض لوازم آرایش اینقدر مهم است ؟
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :


به جرات میتوان گفت خیلی از خانمها به این مساله توجه نمیکنند اما لوازم آرایش تاریخ انقضا دارند. کاملا دقیق و واضح نیست که چه مدت قبل از تعویض میتوانید لوازم آرایشتان را نگه دارید، اما برای دلایل بهداشتی هر وسیلهای در کیف لوازم آرایشتان باید پس از مدتی تعویض شود. پنهان کننده و پایهی آرایش مایع: این مواد در حالت ایدهآل باید هر شش ماه تعویض شوند. همچنین حواستان باشد که پایه آرایش مایعتان زیادی غلیظ نشده باشد. اگر این طور شد به این معناست که وقت دور انداختنش رسیده است.
ریمل و خط چشم مایع: اینها لوازم آرایشهای اصلیای هستند که باید حواستان به آنها باشد. ریمل و خط چشم هر دو میتوانند بستر ایدهآلی برای تولید جرم باشند. به همین دلیل بهتر است که هر ۳ ماه تعویض شوند. در غیر این صورت ممکن است منجر به قرمزی و ورم چشم شوند.


رژ لب: رژ لب از موادی است که کمتر از همه نگران کننده است. میتواند سالی یکبار تعویض شود. البته بیشتر خانمها به هر حال قبل از یک سال رژ لبشان را تمام میکنند. نکته مهم: حتما زمان خریداری هر کالای آرایشی را یادداشت کنید تا بدانید چه زمانی موقع تعویضشان است.مهم است هر لوازم آرایشی را که احساس کردید بو یا ظاهر عجیبی پیدا کرده دور بریزید.


 
بالا پایین