Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

طاهری: اجتماع عظیم مردم در اربعین، پاسخ کوبنده‌ای به تکفیری‌ها است

  • نویسنده موضوع Ops
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار سیاسی
Konu Başlığı طاهری: اجتماع عظیم مردم در اربعین، پاسخ کوبنده‌ای به تکفیری‌ها است
نویسنده موضوع Ops
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ops

Ops

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jan 24, 2014
ارسالی‌ها
10,600
پسندها
3,164
امتیازها
113
محل سکونت
AhWaZ
تخصص
SheYtOni
دل نوشته
:)
بهترین اخلاقم
MehRabOni
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت که اجتماع عظیم و چند میلیونی مردم در اربعین امسال در کربلا پاسخ کوبنده‌ای به تکفیری‌ها خواهد بود.
سیدعلی طاهری تأکید کرد: این اجتماعات پاسخ محکمی به تحرکات تکفیری‌هایی است که گمان می‌کنند می‌توانند با جنایاتی که در کشورهای منطقه به ویژه در عراق انجام دادند محبت مردم را به اهل ‌بیت و امام حسین (ع) کم کنند.
او ادامه داد: از طرف دیگر، بازتاب بین‌المللی این مسأله به جهت حضور ملیت‌های مختلف پررنگ است. چرا که فقط مردم کشورهای اسلامی در این اجتماعات حاضر نیستند بلکه هر مسلمان علاقمند به امام حسین (ع) از نقاط مختلف دنیا در این مراسم حضور پیدا می‌کنند.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بین‌المللی شدن نام امام حسین (ع) می‌تواند هرچه بیشتر در بین‌المللی شدن اسلام ناب و اهل بیت در دنیا موثر باشد، کما این‌که وحدت عالم اسلام را هم می‌توان در اربعین مشاهده کرد.
طاهری، به دولت‌ها و گروه‌هایی که سعی در بی‌ثباتی منطقه دارند، هشدار داد: از این اجتماع بترسند و بدانند این اجتماع روزی بر همه تفرقه‌افکنی‌ها غلبه می‌کند. آنهایی که بانی این حرکت‌های تکفیری و داعشی هستند بدانند در مقابل سیل عظیم جمعیتی که در پی وحدت و محور قرار دادن امام حسین (ع) نمی‌توانند کاری انجام دهند.
انتهای پیام
 
بالا پایین