Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

اعزام تیم درمانی اورژانس تبریز به شلمچه

  • نویسنده موضوع Ops
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار استانها
Konu Başlığı اعزام تیم درمانی اورژانس تبریز به شلمچه
نویسنده موضوع Ops
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ops

Ops

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jan 24, 2014
ارسالی‌ها
10,600
پسندها
3,164
امتیازها
113
محل سکونت
AhWaZ
تخصص
SheYtOni
دل نوشته
:)
بهترین اخلاقم
MehRabOni
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: تیم درمانی اورژانس 115 استان برای ارائه خدمات درمانی به زائران کربلای معلا به مرزهای جنوب امروز اعزام شد.
روزبه رجائی غفوری منطقه آذربایجان‌شرقی، توضیح داد: تیم درمانی اورژانس 115 استان متشکل از پزشک و تکنسینهای فوریتهای پزشکی برای ارائه خدمات درمانی به زائران کربلای معلا به مرزهای جنوب اعزام شده‌اند.
وی افزود: با اعلام نیاز به ارائه خدمات درمانی در مرزهای جنوب کشور به علت ازدحام جمعیت، تیمی متشکل از پزشک و تکنسینهای فوریتهای پزشکی به مرزهای جنوب اعزام شدند. برای ارائه خدمات درمانی مناسب، اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه آمبولانس اورژانس 115 استان و 12 تن از کادر فوریتهای پزشکی با تجهیزات و لوازم دارویی به مرزهای جنوب اعزام شدند.
رجائی غفوری با اشاره به استقبال بی نظیر مردم ایران از مراسم اربعین حسینی و عبور اغلب آنها از مرز شلمچه، بیان کرد: وظیفه خود می‌دانیم با حضور در مرز شلمچه سهمی هر چند ناچیز در این شور حسینی داشته باشیم. امسال نسبت به سال قبل تعدادی بیشتری از مردم از مرز شلمچه در حال عبور هستند، به همین دلیل باید نسبت به سالهای قبل گروه‌های درمانی بیشتری در مرز شلمچه به منظور خدمات رسانی به مردم مستقر شوند.
انتهای پیام
 
بالا پایین