Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

آماده سازي طرح فيلترينگ هوشمند تا يک ماه آينده

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار داخلی
Konu Başlığı آماده سازي طرح فيلترينگ هوشمند تا يک ماه آينده
نویسنده موضوع ♔ŠĦДĦДB♔
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ♔ŠĦДĦДB♔

♔ŠĦДĦДB♔

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Aug 2, 2013
ارسالی‌ها
5,570
پسندها
1,239
امتیازها
113
محل سکونت
اهواز
تخصص
چت كردن
دل نوشته
زندگي هميشه برخلاف ارزوهايم گذشت.....
بهترین اخلاقم
زودرنج

اعتبار :

آماده سازي طرح فيلترينگ هوشمند تا يک ماه آينده


طرح فيلترينگ هوشمند ظرف يک ماه آينده آماده خواهد شد.همچنين پهناي باند بين‌الملل همزمان با آن گسترش پيدا مي‌کند و ما مقدمات هر دو را آماده خواهيم کرد.

به گزارش ايسنا، وزير ارتباطات در تازه‌ترين صحبت‌هاي خود درباره‌ کيفيت ارائه‌ خدمات اينترنتي و اختلالات شبکه اينترنت در ماه‌هاي اخير تصريح کرد: در حال حاضر موضوع اينترنت بحث مهمي است که از نظر دولت جزو نياز‌هاي زندگي بسياري از کساني است که به مشاغل مختلف مشغولند.

واعظي با اشاره به اين‌که دولت جديد در زمينه‌ اينترنت هم کار بزرگي را آغاز کرده که باعث شده کاربران اينترنت در سطح کشور به بيش از دو برابر افزايش پيدا کنند، گفت: در دولت جديد کاربران اينترنت مخابرات و شرکت‌هاي papاز 5/3ميليون نفر به 7 ميليون نفر ارتقاء پيدا کرده است و اگر نسل سوم اينترنت شروع به کار کند، اين تعداد کاربر باز هم افزايش خواهد داشت.

وي خاطر نشان کرد: در شبکه اينترنت چه به لحاظ محتوا و چه سرعت، وضع فعلي نسبت به گذشته قابل قياس نيست. اما معتقد نيستيم به نقطه مطلوب دست پيدا کرده‌ايم و ديگر با مشکلي در زمينه‌ اينترنتي مواجه نيستيم.

وزير ارتباطات با اشاره به اين‌که در حال حاضر شرايط اينترنتي کشور به گونه‌اي نيست که همه بتوانند با آرامش از اينترنت استفاده کنند، افزود: در برخي شهرها و مناطق تهران اشکالاتي وجود دارد که در همين راستا شرکت ارتباطات زيرساخت، مخابرات و شرکت‌هاي papجلساتي را به صورت هفتگي تشکيل مي‌دهند که اين مشکلات را بررسي کنند.

وي درباره اينکه آيا در داخل کشور مقاومتي در حوزه افزايش سرعت اينترنت وجود دارد،اظهار کرد: ما براي افزايش پهناي باند داخلي هيچ محدوديتي نداريم و در اين زمينه با جديت کار مي‌کنيم. در حوزه افزايش پهناي باند بين‌الملل هم به دنبال آن هستيم که همزمان با فعاليت بر روي فيلترينگ هوشمند که از مدت‌ها پيش آغاز شده به اين مبحث رسيدگي کنيم.
 
بالا پایین