Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

حوزه و دانشگاه دو بال جدایی‌ناپذیرند

  • نویسنده موضوع Ops
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار سیاسی
Konu Başlığı حوزه و دانشگاه دو بال جدایی‌ناپذیرند
نویسنده موضوع Ops
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ops

Ops

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jan 24, 2014
ارسالی‌ها
10,600
پسندها
3,164
امتیازها
113
محل سکونت
AhWaZ
تخصص
SheYtOni
دل نوشته
:)
بهترین اخلاقم
MehRabOni
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی برگزاری همایش‌های اثرگذار که مبانی حوزه و دانشگاه را به یکدیگر نزدیک کند، بهترین راهکار محکم‌تر شدن پیوند حوزه و دانشگاه دانست.
احمد آریایی‌نژاد منطقه همدان، اظهار کرد: حوزه به عنوان مظهری از مبانی اعتقادی شناخته شده و دانشگاه نیز مظهری از مبانی علمی محسوب می‌شود که این دو وجه مانند بال پرنده هستند که از یکدیگر جدایی ناپذیرند.
وی افزود: مبانی اسلام در وجود اعتقادی و اخلاق دانشگاه‌هاست که با ایجاد ارتباط و پیوند بین دو مجموعه حوزه و دانشگاه می‌توان به آرمان‌ها و ایده آل‌های مدنظر دست یافت.
آریایی‌نژاد تصریح کرد: میزان تحقق پیوند بین حوزه و دانشگاه را خوانندگان باید اظهار نظر کنند اما باید بدانیم که هرچه برای ایجاد پیوند بین حوزه و دانشگاه تلاش کنیم می‌توان به نتایج مطلوبی دست یافت.
نماینده مردم ملایر در مجلس یادآور شد: انواع حوزه‌های علوم دینی در حوزه تدریس می‌شود و دانشگاه بهترین مکان برای پیوند با حوزه است چرا که این دو مجموعه در کنار یکدیگر معنی پیدا می‌کنند.
آریایی‌نژاد تاکید کرد: مسئولان ابتدا باید مسائل و مشکلاتشان را حل کنند و با برنامه ریزی‌ها اولویت خود را تحقق اهداف مقام معظم رهبری بدانند چرا که مقام معظم رهبری به محکم‌تر شدن پیوند بین حوزه و دانشگاه تاکید بسیار کرده‌اند.
انتهای پیام
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy
بالا پایین