Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

طراحی سایت فروشگاهی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مقالات و آموزش ها
Konu Başlığı طراحی سایت فروشگاهی
نویسنده موضوع reza.eloglu
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan reza.eloglu

reza.eloglu

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jan 10, 2015
ارسالی‌ها
78
پسندها
32
امتیازها
0
محل سکونت
teh
وب سایت
inten.asia
دل نوشته
dunyada ulamnan bashkasi yalan...
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
ماه تولد

اعتبار :

سایت های فروشگاه اینترنتی برای سئو و بهینه سازی یک گزینه مناسب اما رقابتی است ، اگر شما هم می خواهید در دنیای اینترنت یک تجرات مناسبی را داشته باشید و در یک کلمه رقابتی دارای رتبه در موتور های جستجو باشید ، پیشمنهاد میکنم حتما علم سئو در بازاریابی اینترنتی را مورد توجه قرار دهید .
سئو علمی است که امروزه باعث شده انقلابی در بازار تجارت بوجود آید ، اغلب تجار در بازار های سنتی به دنبال حضور در این بازار رقابتی و فوق العاده بسیار حیاتی است اغلب تجار قدیمی هم به این حقیقت دست یافته اند و همه به دنبال حضور فعال در این بازار هستند.
اما برای راه اندازی یک سایت فروشگاهی چه باید کرد؟
سایت فروشگاهی و سئو فروشگاهی اینترنتی در قدم نخست به طراحی سایت فروشگاهی وابسته است ، در طراحی سایت فروشگاهی شما در ابتدا باید این نکته را در نظر بگیرید که از چه سیستم مدیریت محتوا و چه CMS ای استفاده می نمایید.
برای طراحی سایت فروشگاهی سیستم های مدیریت محتوا مختلفی وجود دارد : پرستا شاپ ، اوپن کارت ، مجینتو و ... اشاره کرد ، البته برای طراحی سایت فروشگاهی می توان از سیستم های مدیریت محتوای وردپرس و جوملا ، دروپال هم استفاده کرد ، اما در نظر بگیرید که استفاده از یک سیستم مدیریت محتوای خاص برای فروشگاه اینترنتی هم مهم است ، بطور مثال اگر شما بخواهید از سیستم های مدیریت محتوای مخصوص فروشگاه اینترنتی استفاده نمایید بهتر است.
در این قدم باید در نظر بگیرید که سایت طراحی شده با استاندارد های جهانی طراحی سایت و سئو سایت مطابق باشد ، اگر کدهای بکار رفته در قالب شما و سایت فروشگاهی شما بهینه باشد ، بالا آوردن سایتتان در گوگل برای یک کلمه کلیدی کاری نسبتا راحت است.
طراحی قالب سایتتان باید بگونه ای باشد که کاربر در آن راحت تر باشد و بتواند کامل از سایت شما و محتوای آن استفادذه کند ، گوگل هم دقیقا همین موضوع را در نظر میکیرد ، اگر کاربر وارد شده به سایت شما راحت باشد و دسترسی به امکانات و محتوا سایتتان راحت باشد مطمئن باشید موتور های جستجو و گوگل هم براحتی سایت شما را خواهد خواند و در نهایت برآیند راحتی کاربران ورودی به سایت شما و افزایش زمانی که در سایت شما وقت میگذارند بیشتر خواهد شد.
پس از قدم اول باید وارد چیدمان صفحه اول و افزایش کلمات کلیدی مورد نیازتان در صفحه اول سایت باشید . با این کار یک قدم دیگر برای سئو را هم برداشته اید.
خوب الان موقع این هست که مقداری حرفه ای تر عمل کنید و برندسازی تون در دنیای اینترنت را انجام دهید ، برندسازی در اینترنت بیشتر به شبکه های اجتماعی امروزی دارد. از شبکه های اجتماعی بسیار تاثیر گذار در سئو و برند سازی شما 1- اینستاگرام 2- فیسبوک 3- لنزور 4- آپارات و ... است.
برند سازی با تصاویر و ویدئو امروزه یکی از اصلی ترین موارد است. پس از این فعالیت های پیشنهاد میکنم به رپورتاژ های آگهی در سایت های بزرگ بپردازید.
برای رپرتاژ آگهی من سایت های زیر رو پیشنهاد میکنم : زوم تک ، سمینار ایران ، زومیت ، آی تی رسان , ... است ، سایت هایی که رپرتاژ های آگهی با قیمت های مناسب انجام می دهند در اینترنت زیاد است ، ولی این نکته را در نظر بگیرید که رپورتاژ اگهی در دنیای اینترنت یک تاثیر بسیار زیاد در افزایش برندینگ و سئوی شما خواهد داشت.
منتظر مقالات آینده من در مورد سئو وبرند سازی و طراحی سایت باشید.
 
بالا پایین