Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

پارتیشن اداری

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دکوراسیون
Konu Başlığı پارتیشن اداری
نویسنده موضوع reza.eloglu
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan reza.eloglu

reza.eloglu

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jan 10, 2015
ارسالی‌ها
78
پسندها
32
امتیازها
0
محل سکونت
teh
وب سایت
inten.asia
دل نوشته
dunyada ulamnan bashkasi yalan...
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
ماه تولد

اعتبار :

پارتیشن اداری بدلیل دو جداره بودن عایق صوت و حرارت می باشد و از اتلاف انرژی جلوگیری می کند.نصب و اجرای سریع پارتیشن اداری باعث عدم اتلاف وقت سازمان و پرسنل می شود. زیبایی و دکوراتیو بودن و عدم نیاز به تزئینات بعدی از قبیل رنگ و کاغذ دیواری از دیگر مزایای پارتیشن اداری میباشد. در پارتیشن اداری تنوع رنگ و طرح با قابلیت ترکیب رنگ بدنه و نوارها با توجه به سلیقه یا طرح مصوب مشتری امکان پذیر می باشد . برخی از مزایای پارتیشن اداری در ادامه توضیح داده خواهد شد. این نوع پارتیشن بسته به نوع ساختار و رنگ بندی که دارد می تواند با انواع مبلمان اداری و دکوراسیون اداری نیز سازگاری داشته باشد.


پارتیشن اداری
قابلیت حمل و جابجایی آسان ویا تغییر موقعیت را بدون هزینه اضافی دارد . قابلیت ضد آب نمودن بدنه پارتیشن ها با استفاده از تکنولوژی نانو که در آزمایشگاهها بیمارستانها و سایر اصناف که ممکن است در محل نصب ، پارتیشن ها در جوار و معرض آب و مایعات باشند . قابلیت افزایش ضریب عایق صوتی با استفاده از فوم سایلنت در داخل جداره پارتیشن به سادگی میسر می باشد. پارتیشن اداری در اماکن نظامی و یا امنیتی نیز با بکار بردن صفحه داخلی فلزی بین جداره ها در پارتیشن و شیشه ضد گلوله میتواند مورد استفاده قرار گیرد .


پارتیشن دو جداره
پارتیشن دو جداره الیت مِدولار میباشد یعنی دارای قابلیت جابجایی با قطعات قابل حمل میباشد و این امکان را برای سازمان یا اُرگان فراهم میسازد تا زمانی که قصد متناسب سازی یا تغییر سیستم توزیع و چیدمان نیروی انسانی و یا تغییر محل و مکان خود را داشته باشد ، به آسانی بتواند این تغییرات کاربردی را با کمک ما انجام دهد و از همان دیوارها و پارتیشن دوجداره استفاده نماید. و در واقع پارتیشن جزو اموال شرکت یا سازمان مانند سایر تجیزات اداری از قبیل میز کارمندی و مدیریتی ، کمد ، قفسه ، فایل و مبلمان اداری به حساب می آید . بار ها مشاهده گردیده و تماس های مکرر از شرکتها داشته ایم که به دلیل عدم توجه و انتخاب صحیح هنگام خرید پارتیشن با مشکل مواجه شده اند و به دنبال فروش پارتیشن خود هستند چون امکان جابجایی و نصب مجدد آن پارتیشن ها نیست و مجبورند آنها را به عنوان پارتیشن دست دوم به فروش برسانند که امروزه کمتر کسی به دنبال خرید پارتیشن دست دوم میباشد ویا در انبار قرار گیرد که جز اشغال فضا کاربرد دیگری ندارد، هنگام خرید پارتیشن باید به مسائلی چون نصب میکروفن کنفرانس ، تجهیزات آمفی تئاتر و دیتا/ویدئو پروژکتور نیز توجه داشته باشید . پس تقاضا میشود حتما در مورد خرید پارتیشن و گرفتن مشاوره از فروشنده دقت لازم را به عمل آورید .
 
آخرین ویرایش:
بالا پایین