Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

این زن چینی قهرمان سگ‌های بی پناه+تصاویر

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش زنگ تفریح و سرگرمی
Konu Başlığı این زن چینی قهرمان سگ‌های بی پناه+تصاویر
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

ژیون تا کنون صدها سگ از نژاد های مختلف را خریداری کرده و در این راه بیش از 30 هزار دلار هزینه متحمل شده است. طی 5 سال اخیر او 500 سگ کوچک و بزرگ را در سوله ای قدیمی آب و غذا می دهد و سلامت آنها را کنترل می کند.

او قصد دارد تعداد این حیوانات را به عدد هزار برساند و اصلا برایش مهم نیست که اینکار چقدر هزینه در بر خواهد داشت. در ادامه نگاهی داریم به زندگی سگ‌هایی که توسط قهرمان خودشان نجات پیدا کرده اند:چند هفته قبل بود که از یک جشنواره رقت انگیز در چین گزارش تهیه کردیم. گزارشی که خبر از کشتار بیرحمانه سگ ها در قالب یک جشنواره قدیمی می‌داد. این بار هم صحبت در مورد چین و اتفاقا درباره سگ ها است.

اگرچه در چین اغلب مردم به زندگی حیوانات اهمیت نمی‌دهند و دوست دارند هر جنبنده ای را برای وعده شام خودشان طبخ کنند اما در همه جای دنیا انسان هایی نیز پیدا می‌شوند که حامی حقوق حیوانات هستند و دلشان نمی خواهد این موجودات اذیت و آزار ببینند.

خانم یانگ ژیون یکی از شهروندان خوش قلب چینی است که علیه کشتار و خورده شدن سگ ها مبارزه می کند. او تمام درآمد خودش را صرف خریدسگ ها از رستوران ها و مراکز نگهداری انها می‌کند تا از این طریق جان این موجودات را نجات بدهد.

 
بالا پایین