Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

کیمیایی خواستار اکران فیلم توقیفی‌اش شد

  • نویسنده موضوع @r@h
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار و حاشیه بازیگران و خواننده ها
Konu Başlığı کیمیایی خواستار اکران فیلم توقیفی‌اش شد
نویسنده موضوع @r@h
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan @r@h

@r@h

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jul 25, 2015
ارسالی‌ها
312
پسندها
236
امتیازها
0
محل سکونت
تهران
تخصص
فکر کردن
دل نوشته
تو شاهکار خالقی.... تحقیر را باور نکن.... بر روی بوم زندگی هر چیز می خواهی بکش....... زیبا و زشتش پای توست...... تقدیر را باور نکن..... تصویر اگر زیبا نبود....... نقاش خوبی نیستی . . . . از نو دوباره رسم کن....... تصویر را باور نکن.... خالق تو را شاد آفرید..... آزاد آزاد آفرید...... پرواز کن تا آرزو........ زنجیر را باور نکن........
بهترین اخلاقم
احترام ....
سیم کارت
جنسیت
ماه تولد

اعتبار :



[h=1]کیمیایی خواستار اکران فیلم توقیفی‌اش شد [/h] فرهنگ > سینما - مسعود کیمیایی کارگردان مطرح اعلام کرد از میان فیلم‌های قدیمی‌اش ،بیشتر از همه به اکران فیلم «خط قرمز» در گروه هنر و تجربه علاقه‌مند است.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کیمیایی در پاسخ به این سئوال که با توجه به اکران فیلم‌های قدیمی فیلمسازانی مثل بهرام بیضایی و داریوش مهرجویی و امیر نادری در گروه هنر وتجربه، آیا تمایل دارید که فیلم‌های قدیمی شما هم به نمایش در بیاید، گفت: «بله علاقه دارم .چرا علاقه نداشته باشم؟ ولی برای نمایش برخی از کارهای قدیمی‌ام مشکلاتی وجود دارد. ولی خود من بیشتر از همه تمایل به اکران فیلم خط قرمز دارم و فکر نمی‌کنم برای اکران این فیلم مشکلی وجود داشته باشد.»
«خط قرمز» به کارگردانی مسعود کیمیایی و محصول سال ۱۳۶۰ است. داستان این فیلم درباره یکی از مأموران ساواک به نام امانی است که با زنی به اسم لاله ازدواج می‌کند. در جریان حوادث اتقلاب برادر لاله به دست ماموران ساواک می‌افتد و امانی رای به قتل او می‌دهد. لاله با کمک اطلاعاتی که جمال دوست برادرش به او می‌دهد پی به ساواکی بودن شوهرش می‌برد و او را بازخواست می‌کند...سعید راد ،فریماه فرجامی ،خسرو شکیبایی و جمشید هاشم پور... از حمله بازیگران این فیلم هستند.
پیش از این فیلم‌هایی چون «گاو» داریوش مهرجویی، «ساز دهنی» امیر نادری، «باشو غریبه کوچک» بیضایی و ... در گروه هنر و تجربه اکران شده‌اند که با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.
 
بالا پایین