Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

روزانه چه میزان چای سبز بنوشیم؟

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı خواص خوراکی ها
Konu Başlığı روزانه چه میزان چای سبز بنوشیم؟
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

ک لیوان چای سبز، اثرات شگفت*آوری در سلامت شما دارد. نوشیدن یک یا دو فنجان چای سبز ساده*ترین راه برای بدست آوردن بهترین نتایج در رابطه با سلامت و شادابی جسم و روح است. یک محقق سرطان*شناس عقیده دارد نوشیدن سه الی چهار فنجان چای سبز در طول روز، اثراتی چشمگیردر حفظ سلامت خواهد داشت. اما نوشیدن روزانه پنج فنجان چای سبز، در کاهش ریسک ابتلا به سرطان معده موثر است.[h=6]
[/h]اگر شما به دنبال کاهش وزن و تنظیم سوخت و ساز بدن خود هستید، نوشیدن هفت فنجان چای سبز در طول روز به شما توصیه می*شود! اما ذکر این نکته ضروری است که این تحقیقات مستقیما بر روی انسان صورت نگرفته است. هرچند بسیاری از تحقیقات پزشکی صورت گرفته نشانگر نقش غیر قابل انکار این معجزه گیاهی در بهبود سلامت انسان هستند. با این حال، باید همواره اعتدال را در صدر اولویت*هامان قرار دهیم. مصرف بیش از اندازه و به طور کلی، افراط در هر کاری، نتیجه*ای جز زیان در بر ندارد.توجه کنید که اگر به کافئین حساسیت دارید و یا از بی*خوابی رنج می*برید، مقادیر بالای چای سبز برای بدن شما تقریباً خالی از فایده خواهد بود. در اینجا به برخی از مضرات نوشیدن بیش از اندازه چای سبز اشاره می*کنیم.مقادیر بالای چای سبز و سیاه هر دو به یک اندازه موجب کاهش جذب فولیک اسید می*شوند؛ ویتامینی که در کاهش روند درمان بیماری*ها نقش مهمی دارد.
اگر شما باردار هستید و یا قصد باردارشدن دارید، لازم است مصرف چای سبز خود را به دو فنجان در روز محدود کرده و یا به کلی از آن صرف نظر کنید. همچنین چای سبز می*تواند در جذب آهن خون اختلال ایجاد کند، در نتیجه توصیه می*شود میان وعدهای غذایی و نوشیدن آن وقفه*ای دو الی سه ساعته برقرار نمایید.
 
بالا پایین