Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

جراحی پلک

اطلاعات موضوع

Kategori Adı جراحی پلاستیک و ترمیمی زیبایی
Konu Başlığı جراحی پلک
نویسنده موضوع *مینا*
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan *مینا*

*مینا*

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Sep 12, 2013
ارسالی‌ها
3,063
پسندها
366
امتیازها
83
محل سکونت
زیر اسمون خدا
تخصص
ترانه سرا
دل نوشته
هر وقت دلت شکست خورده هاشو خودت جمع کن نزار هر نامردی منت دست زخمیشو روت بزاره
بهترین اخلاقم
بخشیدن
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه

اعتبار :

جراحی پلک (بلفاروپلاستي)

تعریف:
اصلاح افتادگی، پف و یا چروک پلک ها و بیرون زدگی کیسه های چربی دور چشم. این شرایط وقتی به وجود می آید که چربی در لایه های ماهیچه وارد می شود.
مدت زمان عمل:
1 تا ۲ ساعت برای هر چهار پلک.
عوارض جانبی:
سفتی موقت پلک ها، تورم، کبودی، سوزش و خارش موقت. ریزش اشک بیش از اندازه و حساسیت به نور در هفته های اول.
نتایج:
چندین سال، گاه دائمی.
تکنیک عمل:
افتادگی پلک ها با برداشتن پوست عضله و چربی اضافی، اصلاح می شود. برای جراحی پلک پایین، شکاف یا برش برای برداشتن چربی و پوست، درست در زیر مژه های پایین، پنهان است. اگر چه باید در نظر داشت عمل پلک ها، چین های کنار چشم (پنجه غاز) را اصلاح می کند ولی نمی تواند هاله سیاه دور چشم را محو کند.
روش دیگر از طریق ملتحمه است که فقط چربی پلک پایین را بر می دارد و در موارد خاص انجام می شود.
شرایط بیمار:

معمولاً سرپایی یا بستری موقت.
بیهوشی:
به صورت موضعی با بیهوشی نسبی و یا عمومی.
پرسش و پاسخ در مورد عمل پلك ( بلفاروپلاستي )

آیا می توانم در حین عمل بیدار بمانم؟
بیماران با تزریق یک مسکن به خواب می روند و دچار بی حسی موضعی می شوند. بیماران در حین عمل نه چیزی می شنوند و نه چیزی می بینند و در طول عمل کاملاً راحتند.
چگونه تشخیص بدهم که به کشیدن پلک بالایی نیاز دارم یا به یک کشیدن ابرو؟
این به موقعیت و جایگاه ابرو بستگی دارد. در جلسه مشاوره و معاینه اولیه، دکتر با دستش پوست پیشانی بیمار را تا یک حد مشخص می کشد. وقتیکه پوست پیشتانی کشیده شد اگر بیشتر پوست پلک بالایی ناپدید شد، جراحی کشیدن پیشانی برای بیمار سودمند تر است. اگر کشیدن پوست پیشانی تأثیر کمی داشت یا اصلا تأثیری روی پوست پلک بالایی نداشت. بلفاروپلاستی بهترین عمل جراحی پلاستیک خواهد بود. اگر ابروی کیسه ای شکل کشیده شود ولی پوست اضافه کماکان روی پلک ها باقی بماند، برای پیدا کردن یک ظاهر جوانتر توصیه می شود که از عمل های کشیدن ابرو، بلفاروپلستی ابروی بالایی بصورت همزمان استفاده شود.
آیا من بعد از عمل شکل واقعی خود را حفظ خواهم کرد؟
اکثر بیماران می گویند که وقتی بعد انجام عمل به جمع اطرافیان خود باز می گردند با اظهارات زیر مواجه می شوند:وای خدای من، توفوق العاده شدی! یا مدل موها تو عوض کردی! یا توی تعطیلات بودی و ... حفظ حالت منحصر به فرد بودن شما نشان دهنده موفقیت آمیز بودن جراحی است. اگر چه تغییر ظاهر ممکن است برای شما مهم باشد و خیلی به چشمتتان بیاید و لی اگر این تغییرات توسط اطرافیان شما حس نشوند، نباید زیاد تعجب کنید.
آیا من روی پوستم بریدگی خواهم داشت؟
ایجاد بریدگی در داخل پلک پایینی به همراه برداشتن پوست اضافه و چربی در ناحیه پوست پلک پایینی در این عمل عادی است. پوست پلک یکی از بی اهمیت ترین نقاط بدن است و این بریدگی ها معمولا خیلی خوب درمان می شوند
در صورت داشتن زخم های ناجور قبلی چه کار باید بکنم؟
اگر شما گوشهایتان را قبلا سوراخ کرده اید، به خوبی می توانید نحوه خوب شدن زخم ها و جراحات ناشی از جراحی پلاستیک را درک نمائید. چون یکبار آنرا تجربه کرده اید. زخم های موجود در سایر نواحی بدن نمی توانند الگوی مناسبی برای درک نحوه خوب شدن زخم های جراحی پلاستیک باشند. در زمان مشاوره با پزشکتان حتما محل زخم های قبلی خود را به وی نشان دهید (اثر زخم ها) به این ترتیب پزشک می تواند آگاهی مناسبی از نحوه درمان زخم های جراحی به شما ارائه نماید.

آیا این عمل دردناک است؟
اکثر بیماران بعد از عمل از اینکه درد کمی کشیده اند اظهار تعجب می کنند. بالطبع بعد از هر نوع عمل جراحی باید انتظار کمی ناراحتی را داشته باشیم. به تمام بیماران نسخه ای از داروهای مسکن ارائه می شود. گاها بیماران 5 ـ 4 روز بعد از عمل اقدام به مصرف داروهای مسکن می نمایند. افرادیکه جراحی صورت انجام داده اند تا 48 ساعت هنگام جویدن غذا احساس درد می کنند. معمولا افراد بعد از انجام عمل هیچ گونه درد غیر قابل کنترلی ندارند.
آیا بعد از عمل می توانم خودم رانندگی کنم؟
خیر ـ به خاطر اثرات بی هوشی، بیماران قادر نخواهند بود بعد از عمل رانندگی کنند.
آیا می توانم بلافاصله بعد از عمل به منزل بروم؟
اکثرا این عمل بصورت سرپایی انجام می شود، از آنجائیکه بعد از تسکین یافتن شما باید به خانه برگردید، باید یک فرد مورد اطمینان شما را به منزل برساند و شب را در کنار شما بماند تا فردا دوباره برای بازکردن بانداژ شما را تا مطب همراهی نماید.

وقتیکه به هوش می آیم چگونه به نظر می رسم؟
بعد از عمل ، روی چشمانتان پدهای چشمی خیس نمکی می بینید که به همراه پمادهای آنتی بیوتیکی روی چشم های شما قرار دارند. پلک های شما متورمند. زیر چشمانتان کمی کوفتگی وجود دارد که تا 48 ـ 24 ساعت بعد شدیدتر خواهند شد.
 
بالا پایین