Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

مسن ترین افراد زنده حال حاضر جهان، بازماندگان قرن ۱۹

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش علم دانش ودانستنیها واطلاعات عمومی
Konu Başlığı مسن ترین افراد زنده حال حاضر جهان، بازماندگان قرن ۱۹
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :




مردم همیشه کنجکاوانه به افراد بالای ۱۰۰ سال می نگرند و راز طول عمر این افراد برای اکثریت مردم جذاب می باشد. افرادی که بیش از یک قرن زیسته اند و پستی و بلندی ها، خوبی ها و زشتی ها و حوادث گوناگونی را در طی بیش از یک قرن تجربه کرده اند. در این پست ۵ خانم که مسن ترین افراد زنده حال حاضر جهان هستند را معرفی می کنیم.


مسن ترین افراد زنده حال حاضر جهان، بازماندگان قرن ۱۹مردم همیشه کنجکاوانه به افراد بالای ۱۰۰ سال می نگرند و راز طول عمر این افراد برای اکثریت مردم جذاب می باشد. افرادی که بیش از یک قرن زیسته اند و پستی و بلندی ها، خوبی ها و زشتی ها و حوادث گوناگونی را در طی بیش از یک قرن تجربه کرده اند. در این پست ۵ خانم که مسن ترین افراد زنده حال حاضر جهان هستند را معرفی می کنیم. در نظر داشته باشید این افراد قبل از اختراع تلویزیون، اینترنت، گسترش صنعت هوایی و در کل در دورانی متفاوت از عصر تکنولوژی به دنیا آمده اند و حال با پشت سر گذاشتن خوشی ها و بدی ها گوناکون هنوز رو به آینده در حرکتند.تمامی این افراد راز طول عمر خود را در خواب کافی، فعال ماندن، ورزش کردن و خوردن منظم می دانند. در کل زنان طول عمر بیشتری دارند که این بر میگردد به نقش استروژن و دیگر اینکه شغل های سخت مثل مردان بر عهده ندارند. سوسانا موشات جونز ۱۱۵ ساله از ایالات متحده (متولد ۶ جولای ۱۸۹۹) پیرترین فرد زنده دنیا، میسائو اوکاوا از ژاپن (متولد ۵ مارس ۱۸۹۸) دومین فرد مسن جهان و مسن ترین در آمریکا، گرترود ویور ۱۱۶ ساله (متولد ۴ جولای ۱۸۹۸) مسن ترین فرد اروپا، اما مورانو ۱۱۵ ساله از ایتالیا (متولد ۲۹ نوامبر ۱۸۹۹) جرالین تالی ۱۱۵ ساله از ایالات متحده (متولد ۲۳ می ۱۸۹۹)



 
بالا پایین