Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

کرم چاله ها

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش علم دانش ودانستنیها واطلاعات عمومی
Konu Başlığı کرم چاله ها
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

کرم چاله ها
در واقع کرم چاله ها یک پل میانبر فرضی میان فضا وزمان هستند.کرم چاله ها ساختار فضایی پل مانندی هستند که دو گستره جدا از یک فضا زمان یا دو فضا زمان جدا ازهم را به یکدیگر پیوند میدهند. کرمچالهها مسافت و زمان بایسته برای رسیدن از یک نقطه به نقطهٔ دیگر را کوتاه و آسان می کنند.
یکی از جنبههای جالب کرمچالهها، بهکاربردن آنها برای انجام سفر در فضا زمان است.می دانیم که فاصله زمین تا نزدیک ترین ستاره به جز خورشید نزدیک به 4.28 سال نوری می باشد.پس نور با سرعت300 هزار کیلومتر بر ثانیه به مدت 4 سال طول میکشد تا به این ستاره برسد. اکنون ما با فناوری امروزه بیش از یک میلیون و سیصد هزار سال زمان نیاز داریم.تا به این ستاره برسیم واین برای یک انسان کار نشدنی است. اینگونه برمیآید که با انگارهٔ بودن کرمچاله، میتوان از یک سو به درون آن رفت و تقریباً بلافاصله پس از خروج از سوی دیگر، در جایی دوردست از جهان سردراورد.در این چارچوب می توان از جهان دیگر سر دراورد. پس این نادرست است که مردم سیاه چاله هارابه عنوان ابزارهایی برای مسافرتهای فضایی میشناسند.اما باید بدانیم که سیاهچاله ها دارای افق هستند.و اگر چیزی اعم از نور وارد ان شود علاوه بر نابودی امکان خروج برای ان وجود ندارد.البته باید بدانیم که کرم چاله ها مدل های ریاضی هستند واشکار سازی ورصد انها تاکنون بی سر انجام بوده.همچنین عبور از کرم چاله ها برای سفر در زمان عملا کار ناشدنی است. زیرا با فروریزی شدیدی که آنها دارند هیج جاندار شناختهشدهای نمیتواند آن را تاب بیاورد و باید بدانیم که باز و بسته شدن آنها آن اندازه تند رخ میدهد که هر ماهیتی در هنگام گذر از آنها به دام خواهد افتاد. البته تا رسیدن به یک نگرهٔ درست از گرانش کوانتومی میتوان داوری همه سویهای انجام داد.

 
بالا پایین