Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

استفاده های مختلف از پالت چوبی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı تزئينات در خانه
Konu Başlığı استفاده های مختلف از پالت چوبی
نویسنده موضوع zahra71
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan zahra71

zahra71

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Sep 8, 2015
ارسالی‌ها
145
پسندها
22
امتیازها
18

اعتبار :

پالت چوبی دست دوم و دور انداختنی را می توان در صنایع دستی پالت چوبی و قطعه های مختلف وسایل استفاده کرد. در ظاهر پالت چوبی دست دوم هیچ چیز جز یک تکه چوب دور ریختنی نیست. اما با اندکی خلاقیت می توان از آن به عنوان جا کفشی، تخت، میز قهوه خوری، مبل راحتی، محلی برای نگهداری وسایل، ساخت یک محیط تفریحی و... استفاده کرد.
تولید کنندگان صنایع دستی به خوانندگان توصیه می کنند از پالت چوبی برای ساخت اسکیت بورد، قفس حیوانات کوچک و یا نرده ها استفاده کنند. پالت چوبی برای استفاده در وسایل چوبی حداقل توسط یک شرکت بازیافت می شود. از پالت چوبی دست دوم می توان برای ساخت وسایل تزیینی نیز استفاده کرد.
اگر شما نیز به فکر کاهش روزافزون درختان جنگل به دلیل قطع بی رویه آنها هستید، توصیه می کنیم پالت چوبی خود را دور نیندازید و از آنها به نحو احسن استفاده کنید.


سازنده گیتار آکوستیک، Taylor Guitars، برای نشان دادن اهمیت روش ساخت در مقابل چوب های عجیب و غریب و گران قیمت، یک "گیتار پالت" با کیفیت بالا از چوب پالت ساخت.

پالت چوبی دور انداختنی، نباید برای هیزم و یا صنایع دستی استفاده شود مگر آن که مشخص شود که چوب آن با مواد نگهدارنده چوب، قارچ کش و / یا آفت کش ها محافظت نشده است. pyrethrin و propiconazole از نگهدارنده های رایج برای پالت چوبی می باشند. علاوه بر این، محصولات وارداتی پالت به طور معمول با آفت کش های بسیار سمی ضد عفونی می شوند. در طول استفاده، مواد مضر و یا مواد شیمیایی ممکن است روی چوب پالت نشت و جذب شود.

منبع: http://woodenpallet.ir/


 
بالا پایین