Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

از این کیک شکلاتی نمیشه گذشت!+عکس

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı شيريني و كيك
Konu Başlığı از این کیک شکلاتی نمیشه گذشت!+عکس
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

[h=2]آنهايي كه اهل خوردن شكلات هستند، حتي اگر كيك هم دوست نداشته باشند، از براوني يا همان كيك شكلاتي خودمان نمي‌توانند به راحتي بگذرند.
[/h]

مواد لازم
150 گرم آرد
1 ق‌چ بيكينگ پودر
150 گرم شكلات تخته‌اي
150 گرم شكر
100 گرم كره
4 عدد تخم‌مرغ
8/1 ق‌چ وانيل
2 ق‌س پودر كاكائو
120 گرم بيسكويت كرمدار شكلاتي

طرز تهیه:
1. ابتدا فر را با حرارت 180 درجه سانتي‌گراد روشن كنيد تا گرم شود. قالب كيك را كه در اينجا مستطيلي و به اندازه‌هاي 30×20 است آماده كنيد. داخل قالب را با كاغذ روغني بپوشانيد.
2. شكلات تخته‌اي را خرد كنيد و همراه كره در كاسه‌اي فلزي بريزيد، بعد روي حرارت غيرمستقيم (‌بن ماری) بگذاريد تا آب شود. در اين مدت مواد را خوب هم بزنيد تا مخلوطي يكدست داشته باشيد.
3. بعد از آب شدن و روان شدن كره و شكلات، پودر كاكائو را هم بيفزاييد و با آنها تركيب كنيد. حالا مواد را كناري بگذاريد تا از حرارت بيفتد.
4. در ظرفي تخم‌مرغ‌ها را بشكنيد و با چنگال بزنيد تا يكدست شوند. وانيل ، شكر و بیکینگ پودر را به ظرف اضافه كنيد و با همزن به مدت 5 دقيقه هم بزنيد. آرد را هم الك كنيد و در دو سه مرحله به مخلوط تخم‌مرغي بيفزاييد.
5. وقتي آرد كاملا با مخلوط تخم‌مرغي تركيب شد، نوبت افزودن مايه شكلاتي به آن است. نيمي از بيسكويت ‌هاي كرمدار را با دست خرد كنيد و به مايه كيك بيفزاييد.
6. حالا مايه كيك را كه با بيسكويت مخلوط شده، در قالب بريزيد و پهن كنيد. بقيه بيسكويت‌ها را هم با دست خرد كنيد و روي كيك بريزيد.
7. قالب را در طبقه وسط فر به مدت 25 دقيقه حرارت دهيد تا بپزد. بعد از پخت كامل كيك ظرف را بيرون بياوريد و صبر كنيد تا كيك خنك شود، سپس آن را سرو كنيد.
 
بالا پایین