Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

روش شست و شوی صحیح پرده ها-یادداشت های یک خانم خانه دار

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı خانه داری
Konu Başlığı روش شست و شوی صحیح پرده ها-یادداشت های یک خانم خانه دار
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

احتمالا شما هم از کسانی هستید که شست وشوی پرده ها یک از دغدغه های اصلی خانه تکانیتان است .مسلما دیدن پرده ها ی سفید ودر خشان خستگی خانه تکانی را از تنتان بیرون میکند.
اما با وجود بخاری های گاز سوز وآلودگی هوا پرده ها سیاه ودوده گرفته هستند و شستشوی آنها به نحوی که موجب رضایت خاطرتان باشد کار آسانی نیست .مجله دلگرم در راستای آسایش خیال شما کار بران عزیز تجربیات یک خانم خانه دار را در این زمینه در اختیارتان قرار میدهد.امیدواریم این مطالب مورد توجه تان واقع شود.ابتدا پرده ها را چه رنگی وچه سفید ویا از هر جنس قبل از شستشو با پاک کننده ها ؛با آب خالص بشویید .این کار خاک ودوده های سطحی را از پرده پاک میکند.در صورت نیاز میتوان این کار را باز هم تکرار کرد.
شستن پرده های روشن وسفیدپرده ها را در لگنی که از آب ولرم ؛کمی پودر صابون ومقداری مایع سفید کننده پر شده خیس کنید و بگذارید چند ساعت خیس بخورد به این ترتیب بیشتر دوده وکثیفی پرده از پارچه خارج میشود.پس از چند ساعت پرده ها را از آب بیرون کشیده آنها را بفشارید تا حتی الامکان آب کثیف از آن خارج شود .سپس آن را در ماشین لباسشویی گذاشته با اب معمولی و پودر لباسشویی بشویید .
[h=2]روش شست و شوی صحیح پرده ها[/h]شست وشوی پرده های رنگیشست وشوی پرده های رنگی به همان شیوه بالاست با این تفاوت که در لگنی که پرده ها را خیس میکنید از مایع سفیدکننده وپودر صابون استفاده نکنید وبه جای ان فقط ازپودر ماشین لباسشویی استفاده کنید.نکات مهم در شست وشوی پرده1-هنگام شستشوی پرده ها به هیچ عنوان از آب داغ استفاده نکنید زیرا باعث چروک وخراب شدن پرده ها میشود .(این مورد درباره همه پرده ها از هر جنس ورنگی صدق میکند)2-برای شستن پرده های سفید که خیلی دوده گرفته وسیاه شده میتوان از جوش شیرین هم در لگنی که پرده ها را خیس میکنید استفاده کرد و آن را به بقیه مواد افزود.
3- پرده ها را کمی نمدار آویزان کنید تا چرو ک های پرده کاملا باز شود.4-پرده های روشن را در آفتاب خشک کنید زیرا نور آفتاب باعث در خشندگی آنها میشود.5-هنگام شستشوی پرده ها گیره وقلاب های پرده را از آن جداکنید؛زیرا هم به پرده ها آسیب میزند وهم به ماشین لباسشوییتان.
 
بالا پایین