Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

گوشی ارزان‌قیمت آیفون ۷c هم در راه است

اطلاعات موضوع

Kategori Adı امنیت در اینترنت
Konu Başlığı گوشی ارزان‌قیمت آیفون ۷c هم در راه است
نویسنده موضوع Ertebatat
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ertebatat

Ertebatat

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Oct 27, 2014
ارسالی‌ها
598
پسندها
202
امتیازها
0

اعتبار :

شایعات منتشر شده حاکی از آن است که اپل این روزها مدل بعدی گوشی هوشمند آيفون 5c را طراحی می‌کند و طی چند ماه گذشته اخبار فراوان در این زمینه منتشر شده است.

به گزارش موبنا، منابع آگاه از مارس امسال اخبار را مبتنی بر تولید گوشی هوشمند آیفون ۶c در شرکت اپل منتشر کردند و توضیح دادند که فوریه ۲۰۱۶ این محصول در خانواده گوشی‌های آیفون ۶s و ۶s Plus روانه بازار می‌شود.

شرکت اپل هنوز این اخبار را تایید یا تکذیب نکرده است. ولی امروز شایعه جدیدی در فضای مجازی منتشر شده که همه کاربران و کارشناسان را متعجب کرده است.

بر اساس اخبار جدید گفته می‌شود که اپل از هم‌اکنون به فکر تولید مدل بعدی آیفون ۶c است و سال آینده گوشی هوشمند دیگری با نام آیفون ۷c روانه بازار می‌شود.

برخی کارشناسان می‌گویند که در این فرآیند اپل قصد دارد تولید آیفون ۶c را به طور کامل کنار بگذارد و در عوض گوشی هوشمند آیفون ۷c را عرضه کند.

یکی از منابع آگاهی که در شرکت Foxconn به عنوان بزرگترین شریک اپل و تولیدکننده گوشی‌های آیفون فعالیت می‌کند این خبر را منتشر کرد. او گفت گوشی هوشمند آیفون ۷c نمایشگر لمسی ۴ اینچی دارد که قرار است سپتامبر ۲۰۱۶ از آن رونمایی شود.

این گوشی هوشمند در خانواده آیفون ۷ تولید می‌شود و کاربران می‌توانند آن را با قیمت بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار خریداری کنند.

نمایندگی سانترال
 
بالا پایین