Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

عروسک‌های باربی هم هک می‌شوند

اطلاعات موضوع

Kategori Adı فناوری اطلاعات
Konu Başlığı عروسک‌های باربی هم هک می‌شوند
نویسنده موضوع Ertebatat
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ertebatat

Ertebatat

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Oct 27, 2014
ارسالی‌ها
598
پسندها
202
امتیازها
0

اعتبار :

عروسک‌های باربی در سراسر جهان محبوبیت فراوان دارند و این روزها انواع الکترونیکی آن هم به فروش می‌رسد. ولی کارشناسان هشدار دادند که این عروسک‌ها می‌توانند هک شوند.

به گزارش موبنا، اطلاعات جدید منتشر شده از سوی شرکت امنیتی Bluebox نشان داد عروسک‌های محبوب Hello Barbie هم در معرض هک شدن قرار دارند. البته یک نوع ویژه از این عروسک‌ها که ۷۵ دلار قیمت دارد و برای آن قابلیت اتصال به اینترنت هم در نظر گرفته شده است این خطر را شامل می‌شود.

محققان دریافتند ابزار کاربردی مخصوص و سرور پردازش ابری مربوط به آن که این عروسک را به اینترنت متصل می‌کند، به هکرها امکان می‌دهد تا بتوانند مجوزهای امنیتی را دور بزنند و به متن گفت‌وگوهای انجام شده بین کودک و عروسک باربی دسترسی پیدا کنند.

این مسئله باعث شده است تا کارشناسان هشدار دهند که عروسک‌های باربی در معرض خطر امنیتی قرار دارند و هم‌اکنون پایان سال میلادی نزدیک می‌شود و فروش این عروسک‌ها بالا می‌رود، این خطر می‌تواند جدی‌تر دنبال شود.

این خطر را نخستین یک کارشناس امنیتی به نام «مَت جاکوبوسکی» شناسایی کرد. او متوجه شد حفره امنیتی موجود در نرم‌افزار مخصوص این عروسک‌ها دسترسی هکرها را به این محصول فراهم می‌کند.


خدمات سانترال پاناسونیک
 
بالا پایین