Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

مجله اروپا و آمریکا/ بررسی ریشه های ضد ایرانی آمریکا

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار روز ایران و جهان
Konu Başlığı مجله اروپا و آمریکا\/ بررسی ریشه های ضد ایرانی آمریکا
نویسنده موضوع !!!OMID!!!
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan !!!OMID!!!

!!!OMID!!!

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Jul 25, 2015
ارسالی‌ها
2,090
پسندها
526
امتیازها
0
محل سکونت
کرمانشاه
تخصص
مهندس عمران
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :

زمان انتشار خبر: یک شنبه ۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳

[h=2] [/h] [h=1]
[/h]


[h=2] تجار سراسر جهان پس از برجام و ورود به ایران متوجه شدند که آنچه آمریکا از ایران ترسیم کرده بود، دروغ بوده است. [/h] به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ایزدی کارشناس مسائل سیاسی با حضور در استودیو برنامه مجله اروپا و آمریکا گفت: طیف وسیعی از طرح ها در طی این مدت انباشته شده است. یکی از این قوانین برای افرادی است که تابعیت دو گانه دارند که باید برای ورود به خاک آمریکا ویزا بگیرند.
او در ادامه به طرح پرداخت غرامت به خانوده های آمریکایی و 1983 و 1996 بمب گذاری در لبنان که قرار است به خانواده قربانیان از اموال ایران هزینه شود، اشاره و خاطرنشان کرد: این بسته را وقتی می بینیم، می فهمیم که اهداف دیگری دنبال می شود. آنچه مشاهده می شود نمایانگر آنست که این تحرکات با بند 29 و 26 برجام هماهنگی ندارد، و عملا آمریکا تجارت را سیاسی کرده است.

ایزدی افزود: به این ترتیب آمریکا به تعهدات برجام پایبند نبوده است. قرارداد الجزایر 1981 نیز نباید آمریکایی ها دعوی خسارت کنند که عملکرد فعلی آمریکا در تناقض است.
او درباره اینکه چهار این قوانین در خصوص ایران، اردن، سودان و عراق لحاظ شده است، و چرا عربستان نیست، گفت: زیرا آنها(آمریکایی ها) می گویند ما با عربستان قرارداد امنیتی داریم. بعد از برجام و ورود تجار سراسر جهان به ایران می فهمند که آنچه تا کنون آمریکا از ایران ترسیم کرده بود، دروغ بوده است.

به گفته این کارشناس مسائل سیاسی، کارنامه اوباما نشان می دهد تمام طرح های او بر اساس اختیارات رئیس جمهوری بوده است و هیچکدام در جامعه آمریکا نهادینه نشده است، به این ترتیب صحبت های کری چندان وجاهتی ندارد و اگر هم ممکن شود تنها تا پایان دوره ریاست جمهوری اوباما معتبر خواهد بود، و بر این اساس کمیسیون امنیت ملی می تواند در هر لحظه که طرف غربی به تعهدات خود عمل نکند اجرای برجام را لغو کند.
در حال تکمیل است..

بخش دیگر مجله اروپا و آمریکا به انتخابات مجلس اسپانیا اختصاص داده شد و مکی کارشناس مسائل اروپا در این برنامه گفت: این دوره از انتخابات اسپانیا متفاوت با گذشته است؛ زیرا حزب مردمی رای لازم را نیاورد و 28 درصد آرا را کسب کرده است؛ و مجبور است که دولت اقلیتی را تشکیل دهد و به نظر می رسد که مردم تغییرات اساسی را در دولت اسپانیا هستند.
مشروح این برنامه در ویدئو قابل مشاهده است:


دانلود
 
بالا پایین